بازدید مشاور رئیس سازمان زندان‌ها از اردگاه حرفه آموزی کرمان

21:30 - 23 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۰۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - مشاور رئیس سازمان زندانها و مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان، از روند اجراي اردوگاه حرفه آموزی و کاردرماني کرمان بازديد کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها، شاکر مشاور رئیس سازمان زندانها به همراه زارع زاده مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان و مدير کل زندانهای استان کرمان از روند اجراي اردوگاه حرفه آموزي و کاردرماني کرمان ، بازديد کردند.

شاکر مشاور رئیس سازمان زندانها ، در این بازدید با ارزیابی مثبت از اقدامات انجام گرفته در ارودگاه و با اشاره به تکمیل سازه ها ی در دست احداث، بر لزوم توجه و اختصاص بودجه مناسب جهت تجهیز این مجموعه تاکید کرد.

زارع زاده مدير كل دفتر نوسازي و تحول اداري سازمان زندانهاي كشور همچنین در بازديد از اردوگاه وضعيت بودجه و پيشرفت فيزيكي و مشكلات فرا روي اين پروژه ها را بررسي و راهكارها ، رهنمود ها و مساعدت هاي لازم را در جهت بهره برداري سريعتر از اين پروژه ارائه کرد.

مدير كل دفتر نو سازي و تحول اداري سامان زندانهاي كشور علت تاخير در ساخت و تكميل اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی کرمان را پايين بودن اعتبارات تخصيصي به پروژه مذكور از سوي مسئولان استاني اعلام نموده و افزود :اميدوارم با مطالعاتي كه روي پروژه اردگاه  انجام مي دهيم و با رفع مشكلات اعتباري آن تا پايان سال جاري ، شاهد بهره برداري از اين اردوگاه در اواخر سال جاری  باشيم .

مدير کل زندانهای استان کرمان در حاشيه اين بازديد گفت: اين اردوگاه با ظرفيت ۱۰ هزار نفر در زميني به وسعت ۵۰ هکتار و با زير بناي ۱۷۵ هزار مترمربع در دست احداث است.

وي خاطرنشان کرد: عمليات احداث بخش ديگري از ساختمانهاي مورد نياز فاز اول اين اردوگاه که شامل ساختمانهاي قرارگاه ، ملاقات تلفني و حضوري ، ملاقات خصوصي ، آشپزخانه، موتورخانه ها و تصفيه خانه فاضلاب مي باشد در حال تکمیل است .

بر اساس اين گزارش مدیر کل دفتر نوسازی و تحول اداری سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در اين بازديد در خصوص پيگيري لازم به منظور تسریع در کار قول مساعد داد.
اردوگاه حرفه آموزي و کاردرماني اداره کل زندانهاي کرمان در فاصله ۵۵ کيلومتري جاده کرمان – رفسنجان قرار دارد.

گفتنی است : بازدید کنندگان در ادامه از بازداشتگاه کرمان ، سالن ورزشی تربیت ، سالن ورزشی بند نسوان ، رای بازی نسوان ، پروژه  های در دست احداث بنیاد تعاون زندانیان استان و کانون اصلاح و تربیت کرمان نیز بازدید بعمل آوردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *