کشورهایی که به آزادی بیان اعتقاد دارند در برابر تهدید "طالبان" سکوت نکنند

6:00 - 28 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۹۱۸
خبرگزاری میزان - ربانی در دیدار «آیدن نورهان» سفیر و نماینده دائمی سازمان همکاری‌های اسلامی در کابل از این سازمان خواست تا در برابر اقدام اخیر طالبان علیه تلویزیون‌های افغانستان سکوت نکنند.
کشورهایی که به آزادی بیان اعتقاد دارند در برابر تهدید به گزارش گروه فضای مجازی ، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی افغانستان، در دیدار «آیدن نورهان» سفیر و نماینده دائمی سازمان همکاری‌های اسلامی در کابل از این سازمان خواست تا در برابر تهدید اخیر گروه طالبان علیه شبکه‌های تلویزیونی طلوع و 1 سکوت نکرده و آنرا محکوم کنند زیرا این تهدید، تهدیدی در برابر آزادی بیان و تمامی رسانه‌های افغانستان است.
 
صفحه شخصی فیس بوک وزیر امور خارجه با انتشار این خبر افزود: به نماینده دائمی جمهوری اسلامی افغانستان در سازمان ملل متحد دستور داده شده تا این موضوع را در شورای امنیت سازمان ملل متحد مطرح کرده و از کشورها و نهادهایی که به آزادی بیان اعتقاد دارند می‌خواهیم این اقدام طالبان را محکوم کنند.
 
در پایان «نورهان» سفیر و نماینده دائمی سازمان همکاری‌های اسلامی مقیم کابل خاطرنشان کرد: این درخواست جمهوری اسلامی افغانستان در اولین فرصت با دبیرخانه این سازمان در میان گذاشته خواهد شد تا در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی شود.
 
/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *