30 مهرماه؛ آخرین زمان ارسال آثار به سیزدهمین همایش ادبی «سوختگان وصل»

11:46 - 22 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۵۷۶
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل مهلت ارسال آثار خود را تا پایان مهر ماه تمدید کرد.
به گزارش ، دبیرخانه سیزدهمین همایش ادبی سوختگان وصل مهلت دریافت آثار را تا 30 مهر ماه تمدید کرد. این همایش با محوریت نکوداشت استقامت و ایستادگی شهر دزفول، «الف دزفول»، در دو بخش شعر و داستان برگزار می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از همایش می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی Sokhteganevasl@gmail .com و یا به نشانی پستی تهران، صندوق پستی 1689-13145 ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  66484522 تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی www.Sokhteganevasl.irt مراجعه کنند.
 
طبق اعلام دفتر ادبیات و هنر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران که متولی این همایش است، اختتامیه این دوره همایش 18 آبان‌‌ماه سال جاری در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
سعید حدادیان، دبیر این همایش، پیش‌تر در نشست خبری‌ که به منظور تشریح برنامه‌های همایش برگزار شده بود، به چرایی انتخاب شهر دزفول به عنوان محور این دوره همایش اشاره کرد و گفت: در  این روزگار ما می‌بینیم که چه گونه غزه و یمن را بمباران می‌کنند و کودک‌کشی و آوار کردن خانه‌های مردم به روی سرشان مد شده است. همچنین در سوریه نیز با ظلم‌های داعش روبرو هستیم. فکر می‌کنم برای پرداختن به این موضوعات باید به آنچه که خودمان داریم و به سرمایه‌ای که ایران اسلامی دارد رجعت کرده و آنها را تقویت کنیم. پس باید به نسل‌های قبل مراجعه کنیم و بیشتر درباره آنها مطالعه کنیم. در همین باب شهر دزفول بیش از همه مورد تعدی دشمن قرار گرفته است. همچنین این شهر پیوند عمیقی با ادبیات ما دارد. چرا که یکی از مهمترین علمداران عرصه ادبیات دفاع مقدس یعنی قیصر امین‌پور از این خطه است و ما قصد داریم برای بار دوم از ایشان تجلیل کنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *