رنگی کردن پوشه های ویندوز

16:19 - 21 مهر 1394
کد خبر: ۸۷۱۸۴
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
خبرگزاری میزان - تمامی پوشه هایی که در ویندوز xp هستند معمولاً به رنگ زرد طلایی هستند و این موضوع از روز اول ویندوز xp وجود داشته...
به گزارش گروه فضای مجازی ، تمامی پوشه هایی که در ویندوز xp هستند معمولاً به رنگ زرد طلایی هستند و این موضوع از روز اول ویندوز xp وجود داشته ، بودند ویندوزهای جدیدی که شکل و شمایل پوشه هاشون جور دیگه ای بوده همینطور شکل کل ویندوزشون. ولی کسانی که از ویندوز xp های شرکت مایکروسافت استفاده میکنند و می خواهند که ویندوزشان خیلی ساده باشد مطمئناً از این پوشه های تک رنگ خسته شده اند. کسانی دیگر هم هستند که می خوان پوشه هاشون از هم متمایز باشه

مثال: پوشه عکسشون سبز باشه و پوشه موزیکاشون آبی .خب این مشکل رو می تونید با نرم افزار Folder Marker V1.4 حل کنید. و با استفاده از این نرم افزار کم حجم می تونید پوشه های رنگارنگی در سراسر ویندوزتون داشته باشید.

طریقه ی کار با این نرم افزاربسیار آسونه.
شما پس از نصب نرم افزار و اجرای اون مطابق عکس از قسمت بالای صفحه گزینه پوشه کوچیک سبز رنگ رو بزنید و پوشه ای رو که می خواید رنگشو عوض کنید رو انتخاب کنید سپس از قسمت پایین رنگ پوشه مورد نظرتون رو انتخاب کنید و دکمه Apply رو بفشارید بدین ترتیب به راحتی رنگ پوشتون عوض میشه.

/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *