رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم تودیع باقرپناهی برگزار شد/ مجتبی لواسانی فرمانده جدید یگان حفاظت مجلس

22:30 - 20 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۸۶۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان-مراسم تودیع باقرپناهی و معارفه لواسانی به عنوان فرماندهی جدید یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد.
مراسم تودیع باقرپناهی برگزار شد/ مجتبی لواسانی فرمانده جدید یگان حفاظت مجلسبه گزارش ، مراسم تودیع سرهنگ محمدرضا باقرپناهی فرمانده یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی برگزار و «سرهنگ مجتبی لواسانی» به عنوان فرماندهی جدید یگان حفاظت مجلس معارفه شد.

در این مراسم، سردار علی‌اصغر گرجی‌زاده فرمانده سپاه حفاظت انصارالمهدی، علی افراشته معاون اجرایی رئیس مجلس، غلامرضا رسولی‌زاده مشاور معاون اجرایی، مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی و جمعی از فرماندهان یگان حفاظت مجلس حضور داشتند.

در این مراسم افراشته به بیان نکاتی در مورد مدیریت شایسته باقرپناهی بر یگان حفاظت مجلس پرداخت.

همچنین در این مراسم لوح تقدیری از طرف علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به باقرپناهی اهدا شد که در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است: به طور یقین با درایت، تعهد، اخلاص و تدابیر شما در مسئولیت‌ها و رده‌های مختلف به ویژه فرماندهی یگان حفاظت مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از مراکز حساس، سرنوشت‌ساز و پراهمیت استقرار نظم و انضباط و امنیت کامل در این قوه مقننه کشور به دست آمد که سزاوار سپاسگزاری می‌باشد.

«سرهنگ باقرپناهی» طی حکمی به عنوان مشاور معاون اجرایی مجلس نیز منصوب شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *