تاکید بر افزایش تجارت ایران و چین/ دیدار با مسئولان کره جنوبی، ایتالیا و آلمان

17:14 - 18 مهر 1394
کد خبر: ۸۶۰۷۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان - وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با وزیر دارایی چین دیدار و توسعه همکاری اقتصادی تهران و پکن مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش ، طی این دیدار که در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول برگزار شد، علی طیب نیا و لو جی وی در خصوص برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور و توسعه همکاری های اقتصادی به گفت و گو پرداختند.

همچنین وزیر اقتصاد کشورمان با وزیر اقتصاد و دارایی ایتالیا دیدار و گفت و گو کرد.

علی طیب نیا و پیئر کارلو پادوئن در خصوص امضای موافقتنامه همکاری دوجانبه بین دو کشور و انجام همکاری های بیمه ای ،تامین مالی و سرمایه گذاری پروژه های کشورمان به بحث و گفت و گو پرداختند.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان در حاشیه اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول با معاون نخست وزیر کره جنوبی و وزیر اقتصاد آلمان دیدار و گفت وگو کرد.

این گزارش حاکی است، وزیر اقتصاد کشورمان به منظور شرکت در اجلاس سالانه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول از 16 مهرماه جاری در لیما پایتخت پرو حضور دارد.

گفتنی است، اجلاس سالانه 2015 بانک جهانی و صندوق بین المللی پول صبح جمعه 17 مهرماه با سخنرانی رییس جلسه، روسای بانک جهانی و صندوق بین المللی پول شروع به کار کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *