خواب آمریکایی‌ها برای نفوذ به ایران تعبیر نخواهد شد

21:40 - 17 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۶۵۶
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-امام جمعه موقت اهواز گفت: هرگز خواب آمریکایی‌ها برای نفوذ به ایران اسلامی تعبیر نخواهد شد.
خواب آمریکایی‌ها برای نفوذ به ایران تعبیر نخواهد شد

به گزارش ، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهواز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد ممنوعیت مذاکره با آمریکا اظهار کرد: تاریخ نشان داده آمریکایی‌ها هیچ وقت کاری به نفع ما انجام نداده‌اند و بدون شک خواب نفوذ آمریکایی‌ها به ایران هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف استکبار جهانی و آمریکای غارتگر در تهاجم فرهنگی، خانواده است دشمن می‌خواهد حیا را در بین زنان و غیرت را در بین مردان کم کند.

امام جمعه موقت اهواز عنوان کرد: این همه فیلمی که از شبکه‌های مبتذل با برگردان خوب فارسی پخش می‌کنند برای رسیدن به همین هدف‌های شوم است.

حسن‌زاده با بیان اینکه باید در برابر این تهاجم بزرگ دشمن ایستاد و مهم‌ترین اقدام در این رابطه تحکیم خانواده است خاطرنشان کرد: افزایش آمارهای رسمی طلاق و آنچه که به عنوان طلاق عاطفی مشهور است جای تأسف فراوان دارد.

وی در ادامه با اشاره به فاجعه منا گفت: همه کسانی که امسال و سال‌های گذشته حج بوده‌اند این را می دانند که این فاجعه به خاطر سوء مدیریت سعودی‌ها اتفاق افتاد.

امام جمعه موقت اهواز با تاکید بر اینکه بدون شک در این فاجعه، سعودی‌ها کوتاهی کرده‌اند تصریح کرد: وقتی سعودی‌ها در رسیدگی به مجروحین ناتوان هستند چرا اجازه ندادند دیگران به کمک آنها بیایند.

حسن‌زاده در پایان یادآور شد: اگر هشدار رهبر معظم انقلاب نبود سعودی‌ها می‌خواستند جنازه‌ها را در همان مکه دفن کنند تا بعد از مدتی این فاجعه به فراموشی سپرده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *