مذاکره با آمریکا مغایر با آرمان‌های امام و انقلاب است

23:40 - 17 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۶۴۸
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خبرگزاری میزان-امام جمعه یزد با اشاره به اینکه آمریکا هرگز دست از دشمنی‌های خود برنمی‌دارد، گفت: مذاکره با آمریکا مغایر با آرمان‌های امام و انقلاب است.
مذاکره با آمریکا مغایر با آرمان‌های امام و انقلاب است

به گزارش ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود دستورالعمل‌های بسیار خوبی برای مواجه با آمریکا دادند که متاسفانه بی‌توجه از آنها می‌گذریم.

وی افزود: به مسئولان نیز گفته‌ام که باید برای هر یک از مدیران و مجلس دستورالعمل در این زمینه مشخص کنیم که در این زمینه اقدامی انجام نشده است.

امام جمعه یزد ادامه داد: فضای مجازی یکی از مشکلاتی است که زحمات و تلاش‌های ما را خنثی می‌کند و باید برای آن چاره‌ای اندیشید زیرا در این فضا اطلاعات نادرست بسیاری مبادله می‌شود که مشکل‌ساز است.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: حفظ خانواده‌ها، جلوگیری از هم گسستگی بنیاد خانواده و افزایش جمعیت از سفارش‌های رهبری است که آمریکا دقیقا در همین زمینه‌ها اقدامات ضد فرهنگی انجام می‌دهد.

وی خاطر نشان کرد: سیاست‌مداران، نخبگان،‌ دانشگاهیان و حوزویان به فکر مشکلات مردم باشند و به جای حزب‌‌بازی عزت مردم را در نظر بگیرند.

امام جمعه یزد درمورد مذاکره با آمریکا نیز اظهار داشت: امام راحل بارها فرمودند که ذات آمریکا بر این اصل است که از اسرائیل فرمان ببرد و ریشه انقلاب را بخشکاند.

وی افزود: بر این عقیده‌ایم که اینها دشمن بوده و هستند و هنوز هم دست از دشمنی برنداشته‌اند چگونه می‌توانیم با آنها مذاکره کنیم.

ناصری خاطر نشان کرد: اگر استقامت کنیم پیروزیم و باید در مسیر انقلاب و آرمان‌های آن گام برداریم.

وی تصریح کرد: مذاکره با آمریکا به گفته رهبری ممنوع است و در شرایطی که آمریکا هنوز به دشمنی‌های خود ادامه می‌دهد چه مذاکره می‌توان با او داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *