اجرای كنسرت «حجت اشرف‌زاده» در اختتامیه تئاتر سوره ماه

13:15 - 17 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۵۴۱
خبرگزاری میزان - در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه عصر جمعه 17 مهرماه «حجت اشرف‌زاده» دو قطعه موسیقایی «ماه و ماهی» و «یاد یار» از آلبوم «ماه و ماهی» و اثری تازه و منتشر نشده را اجرا می‌كند.
اجرای كنسرت «حجت اشرف‌زاده» در اختتامیه تئاتر سوره ماه
به ، آئین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه جمعه 17 مهر ماه در حالی در حوزه هنری برگزار می‌شود كه «حجت اشرف‌زاده» خواننده آلبوم «ماه و ماهی» دو قطعه موسیقایی از این آلبوم و قطعه موسیقایی دیگری را اجرا می‌كند.
 
در این اجرا رضا خوشنویس نوازندگی پیانو را بر عهده دارد و مجید مظاهری كمانچه می‌نوازد.

آلبوم «ماه و ماهی» از تولیدات مركز موسیقی حوزه هنری به خوانندگی حجت اشرف‌زاده و آهنگ‌سازی مشترك وی با امیر و آرش بیات است. تنظیم آهنگ‌های این اثر را محمدرضا چراغعلی بر عهده داشته است.
 
این آلبوم مشتمل بر 8 قطعه با كلام «ماه و ماهی»، «مادر»، «كوچه باغ‌های نیشابور»، «پاییز»، «دلتنگ»، «عشق آمد» و «یاد یار» و یك قطعه بی كلام با عنوان «عشق آمد» با شعرهایی از علیرضا بدیع تولید شده است.
 
در این مراسم كه ساعت 18 و 30 دقیقه جمعه 17 مهر ماه در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود، هنرمندان تئاتر همچون اكبر زنجان‌پور، پرویز پورحسینی، جلیل فرجاد، داود فتحعلی‌بیگی، بهزاد خداویسی، عباس جهانگیری، جهانبخش سلطانی، محمد حاتمی، شكرخدا گودرزی و جمع دیگری از هنرمندان پیشكسوت عرصه تئاتر و سینما حضور خواهند داشت.
 
ساسان قجر نویسنده، كارگردان، بازیگر و طراح صحنه نیز در آئین اختتامیه جشنواره تئاتر سوره ماه به اجرای برنامه پانتومیم می پردازد.
 
همچنین با ادای احترام به شهدای غواص دفاع مقدس و شهدای فاجعه اخیر منا، ویژه برنامه‌ای برگزار‌ خواهد شد.
 
قرائت بیانیه هیات داوران و تجلیل از مناطق استانی برگزار كننده جشنواره‌های استانی تئاتر سوره ماه نیز از دیگر بخش‌های مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر سوره ماه خواهد بود.

در پایان نیز با معرفی برگزیدگان بخش‌های نمایشنامه‌نویسی، كارگردانی، بازیگری زن، بازیگری مرد، طراحی صحنه و ساخت موسیقی، جوایز این دوره از جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه اهداء خواهد شد.
 
 انتهای پیام/
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *