رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود ویروس کرونا به کشور صحت ندارد

16:37 - 15 مهر 1394
کد خبر: ۸۵۰۲۵
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت با اعلام اینکه 21 نفر از حجاج مشکل تنفسی داشته‌اند، تست آزمایش ویروس کرونای همه آن‌ها منفی بوده است.
به گزارش گروه اجتماعی اجتماعی میزان، هاشمي در جمع خبرنگاران در بيمارستان یافت آباد گفت: اكثر قريب به اتفاق مصدومان در شرايط مطلوب به سر مي‌برند و تا فردا مرخص خواهند شد.
وي افزود: از ميان مصدومان ايراني فاجعه منا تنها يك نفر در مكه مانده است كه امشب به تهران اعزام مي‌شود و كساني هم كه در حال حاضر در بيمارستان شهداي يافت‌آباد بستري هستند رو به بهبود هستند و فقط تعداد كمي از آنها به خدمات بيشتر نياز دارند كه متخصصان بيمارستان در حال خدمات‌رساني به آن‌ها هستند و مصدومان ساير شهرها نيز به زودي به شهر خود  منتقل مي‌شوند.

وزير بهداشت گفت: 21 نفر از زائران ايراني مشكل تنفسي داشتند و مشكوک به كرونا ويروس بودند كه با توجه به آزمايشات انجام شده خوشبختانه هيچكدام از آنها به اين ويروس آلوده نبوده و تست همه آن‌ها منفي بوده است و همكاران من  در حال انجام مقدمات ترخيص آنها هستند.

هاشمي خاطرنشان كرد: در حال حاضر هيچ مشكلي در كشور از بابت كرونا ويروس وجود ندارد و تمهيدات لازم براي بازگشت ساير حجاج به كشور نيز در مبادي ورودي كشور اتخاذ شده است.

وي افزود: همه بيماراني كه از مكه به تهران منتقل شده‌اند در اين بيمارستان بستري شده‌اند كه امكانات خوبي براي رسيدگي و اقدامات لازم در آن فراهم شده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *