نتانیاهو: برای نابودی فلسطینیان تا پای جان ایستاده ایم

11:34 - 13 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۹۷۵
خبرگزاری میزان - نخست وزیر کابینه نظامی رژیم صهیونیستی تهدید کرد که جنگ تمام عیاری علیه فلسطینیان بر پا خواهند کرد و انتقام ترور چهار صهیونیست از جمله دو افسر ارتش را خواهد گرفت.
به گزارش سرویس بین الملل به نقل از خبرگزاری "اسپوتیک نیوز"، بنیامن نتانیاهو گفت که دستورات قاطعی را برای مقابله با آنچه که وی ادعا می کند "تروریسم فلسطینی" صادر خواهد کرد.

با بازگشت نخست وزیر رژیم صهیونیستی از مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، جلسه ای با حضور مقامات ارشد کابینه نظامی رژیم صهیونیستی برای اتخاذ تصمیمات در خصوص مرگ چهار شهروند صهیونیست برگزار شد.

وی در این جلسه گفت: ما جنگ تمام عیاری را علیه اقدامات تروریستی فلسطینیان بر پا خواهیم کرد. این گونه اقدامات باید متوقف گردند.

بنابر این گزارش، اقدامات جدید ضد تروریستی شامل استقرار نیروهای نظامی در سواحل غربی رود اردن و ناحیه شرقی بیت المقدس خواهد بود تا این مناطق به همراه مسجد الاقصی از حضور فلسطینیان پاکسازی شود.

نتانیاهو همچنین از تخریب منازل مسکونی واقع در این مناطق خبر داد.

اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به کشته شدن چهار شهروند یهودی طی دو سانحه در طول یک هفته است که فلسطینیان مسوولیت این کشتارها را به گردن نگرفته اند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *