رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دزدان شب رو پایتخت سر بزنگاه دستگیر شدند

12:34 - 12 مهر 1394
کد خبر: ۸۳۴۸۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان-دزدان حرفه‌ای لوازم خودرو پایتخت در آخرین سرقت ناکام ماندند و توسط پلیس دستگیر شدند.
اماده نیستبه گزارش خبرنگر اجتماعی میزان، شب گذشته يکي از شهروندان ساکن خيابان اعتمادي ضمن تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110 اعلام داشت که 2 مرد را در حال سرقت از يک خودروي پارک شده در محله شان مشاهده کرده است و از پليس درخواست کرد به موضوع رسيدگي کنند.

با توجه به حساسيت موضوع بلافاصله با هماهنگي اپراتور مرکز 110 تيمي از ماموران کلانتري محل به محل اعزام شدند و اين سارقان را در حالي که سرگرم باز کردن ضبط و باند يک خودروي سواري بودند، مشاهده و به سرعت بازداشت کردند.

متهمان که خود را گرفتار قانون مي‌ديدند سعي کردند با پيشنهاد رشوه از دست قانون رهايي يابند که اين امر نيز به نفع آنها نشده و رشوه شان ضميمه پرونده شده و به همراه متهمان به کلانتري منتقل شد.

هر 2 متهم که "ف" و "ر" نام داشتند در بازجويي هاي انجام شده به جرايم خود مبني بر سرقت لوازم داخلي خودرو و همچنين ارتشاء اقرار کردند و پس از تکميل پرونده راهي دادسرا شدند.

کارشناسان پلیس ضمن توصيه به شهروندان در خصوص پارک خودروهاي خود در کنار خيابان و کوچه ها به معتقدند افرادی که قصد دارند خودروي خود را حتي چند لحظه کنار خيابان پارک کنند حتما از تجهيزات مناسب قفل و ايمني استفاده کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را مرکز فوريت هاي پليسي 110 در ميان بگذارند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *