فرهمندزاده: صلح و سازش امری الهی و مسئله‌ای مهم برای دستگاه قضایی است

15:23 - 10 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۷۱۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد بیان کرد: حلاوت ایجاد گذشت و سازش چیزی است که می‌تواند با اعتمادی که افراد به توانمندی‌های وکلا دارند، تحصیل شود.

- مجید فرهمندزاده در جلسه با اعضای جدید هیئت مدیره مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه در استان یزد، اظهار کرد: باید حفظ وضع موجود در شاخص های عملکردی که موجب کسب رتبه برتر این مرکز در کشور شده است و ارتقاء آن در عین التزام به نظم، انضباط و اهتمام به حفظ کرامت انسانی و تکریم مراجعان در دستور کار باشد.

وی بر احترام به قوانین و رعایت شأن مرکز، تأکید کرد و بیان کرد: مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه در استان یزد باید نسبت به رعایت نظم و حفظ شأن مجموعه اهتمام داشته باشد و اجازه ندهد برخی از رفتار های افراد، به این مرکز خدشه وارد کند.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد به تنظیم تقویم آموزشی در این مرکز و تدوین سند برنامه ریزی جامع برای سال جاری تأکید کرد و گفت:‌ باید با استفاده از اساتید برجسته و مبرز و برگزاری نشست های آموزشی، در مسیر تعالی مرکز حرکت کرد.

وی اجرای دقیق دستورالعمل تشکیلات مرکز وکلا و مشاوران قوه قضاییه را خواستار شد و تصریح کرد:‌ ارتباط و تعامل سازنده و جلسات مستمر بین دستگاه قضایی و مرکز وکلا و مشاوران می تواند در ارتقاء سطح کانون و بهبود کیفیت خدمات آن به مردم نقش اثر گذاری داشته باشد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد، صلح و سازش و اصلاح ذات البین را امری الهی و مسئله ای مهم برای دستگاه قضایی، ذکر کرد و بیان کرد:‌ حلاوت ایجاد گذشت و سازش چیزی است که می تواند با اعتمادی که افراد به توانمندی‌های وکلا دارند، تحصیل شود چراکه یک وکیل می‌تواند با اتکاء به مبانی ارزشی و اصول و موازین اخلاقی، فارغ از سازوکار‌های حقوقی، قانونی و قضایی، در این مسیر موفق عمل کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *