سرلشکر باقری: مجاهدت‌ مرحوم «طالب‌زاده» برای فعالان جبهه انقلاب راهگشاست

14:34 - 10 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۷۰۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی با تسلیت درگذشت نادر طالب‌زاده گفت: مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر او در سنگر ترویج گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی و افشای هویت نظام سلطه، برای فعالان جبهه انقلاب اسلامی راهگشا خواهد بود.
- سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی درگذشت «نادر طالب‌زاده» از چهره‌های شاخص جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

درگذشت جانسوز هنرمند متعهد، فرهیخته و انقلابی مرحوم «حاج نادر طالب‌زاده» از برجستگان عرصه هنر و رسانه انقلاب اسلامی موجب تأثر و تألم گردید.

مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر او در سنگر ترویج گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی و افشای هویت و عملکرد نظام سلطه و صهیونیسم با اقدامات و تولیدات رسانه‌ای هوشمندانه و فاخر در قامت مستندساز، تهیه‌کننده و کارشناس مجری رسانه ملی نقش به‌سزایی در آگاهی‌بخشی به افکار عمومی و مخاطبان جامعه هدف ایفا کرده است که برای فعالان جبهه انقلاب اسلامی راهگشا خواهد بود.

این ضایعه‌ جبران‌ناشدنی را به ملت عظیم‌الشأن ایران به‌ویژه خانواده معظم ایشان و مجاهدان مخلص و فداکار جبهه فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و برای عموم مصیبت‌دیدگان، علاقه‌مندان و همکاران وی صبر و اجر و پاداش صابرین طلب می‌کنم.


 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *