رئیس جدید حوزه قضایی بخش مرزن آباد معارفه شد

10:48 - 10 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۶۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
مهران جان زاده گلوگاه به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی بخش مرزن آباد استان مازندران معرفی شد.
- در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری مازندران، مهران جان زاده گلوگاه به عنوان رئیس جدید حوزه قضائی بخش مرزن آباد معرفی وازخدمات رحمت الله ابراهیمی ورکیانی تقدیر شد.
 
سیدناصراحمدی دراین مراسم به اهمیت موضوع تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و گفت: رفتار درست با مراجعان ازمصادیق حقوق عامه است و باید در کلیه مراحل کاری ضرورت آن رادرک کرده وکرامت مراجعه کنندگان و احترام به شخصیت آنان رادرنظر داشته باشیم تا مراجعان جز حل مشکل قضایی خود دغدغه دیگری نداشته باشند.
 
وی افزود: در همین راستا و جهت تکریم مراجعان، دغدغه رییس کل دادگستری استان، تکمیل پروژه ساختمان دادگاه بخش مرزن آباد بود که به حمدالله با پیگیری‌های مستمر وی و در اولویت قراردادن این موضوع در برنامه‌های کاری دادگستری استان، چندی قبل به بهره برداری رسید تا مردم در فضایی بسیار مناسب و مطلوب و در شأن آنان؛ جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات قضایی خود در دادگاه حاضر شوند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری مازندران ضرورت پیشگیری از وقوع جرم رامورد توجه قرارداد واظهارداشت: درهمه موضوعات هزینه پیشگیری بسیار کم‌تر از درمان است وسیاست‌های پیشگیرانه درموضوعات مهم اعم از تغییر غیر مجاز کاربری ها، تصرف غیر قانونی اراضی ملی وسایر جرائم باید دردستورکار قرارگیرد.

احمدی همچنین به نقش صلح وسازش درکاهش ورودی پرونده‌ها نیز اشاره وتصریح کرد:رئیس کل دادگستری استان همواره برگسترش فرهنگ صلح وسازش تاکید دارند وهمه ما باید درمراحل مختلف رسیدگی با تلاش وپیگیری مجدانه دربدو امر نسبت به ایجاد صلح وسازش همه تلاش خود را مصروف کنیم ودرصورتیکه به نتیجه‌ای نرسید نسبت به صدور حکم اقدام شود.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران دربخش دیگری ازسخنان خود برتوجه به مشکلات زندانیان تاکید کرد وگفت: ما با کمک به زندانی و خانواده وی ابتدا به خودمان و جامعه کمک کرده‌ایم دربازدید‌های مستمر از زندان‌ها بسیاری ازمسکلات زندانیان شناسایی وبرطرف می‌شود که نقش مهمی در توانمندسازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین آنان دارد.
 
 


وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
0
0
سلام و درود. مرد خوش اخلاق مازندران آقای جان زاده مستحق این سمت بودند، خداوند توفیق روز افزون برای ایشان حاصل نماید
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *