ستاره‌های والیبال جهان هفته آینده در تهران/ جمع ستاره‌های پیکان جمع شد

19:02 - 09 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۵۵۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ستاره هلندی جهان والیبال با دنبال کردن صفحه شخصی مدیرعامل باشگاه پیکان در فضای مجازی به شایعات اخیر در مورد پیوستنش به پیکان رنگ و بوی واقعیت بخشید.

- رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا قرار است از هفته پایانی اردیبهشت ماه به میزبانی تهران و با حضور ۸ تیم برگزار شود که علاوه بر تیم مقاومت شهداب یزد که به عنوان قهرمان لیگ برتر در این رقابت‌ها حضور دارد، تیم پیکان هم به عنوان سهمیه دوم کشور میزبان در جام‌ باشگاه‌های آسیا حاضر خواهد بود.

البته خودروسازان که پرافتخارترین تیم والیبال در ایران و آسیا هستند میزبانی این دوره از جام باشگاه‌های آسیا را نیز برعهده دارند و از همین‌.رو باشگاه پیکان در تلاش است تا با جذب ستاره‌های نامدار والیبال ایران و حتی جهان ضمن خط و‌ نشان کشیدن برای سایر رقبا، با ترکیبی بین‌المللی گام‌ این تورنمنت بگذارد.

اوایل همین هفته بود که سعید معروف و سید محمد موسوی با عقد قرادادی رسمی به تیم پیکان پیوستند تا زوج طلایی والیبال ایران که پس از المپیک با حالتی قهرآلود قید بازی در تیم‌های ایرانی را زده بودند، به پیشنهاد پیکانی‌ها جواب مثبت دهند.

همان ساعات اولیه پس از انتشار خبر پیوستن معروف و موسوی به تیم پیکان برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا، می‌توان حدس زد که این دو ستاره ایرانی تنها به خاطر منافع مالی قرارداد نبسته‌اند و احتمالا حضور برخی ستاره‌های نامدار جهان والیبال که زمزمه‌های حضورشان در پیکان در هفته‌های اخیر مطرح بوده، باعث شده تا معروف و موسوی به سرعت قراراداد خود با پیکان را امضا کنند.

هرچند در روزهای اخیر نقل و قول‌های زیادی درخصوص احتمال انتقال اروین انگاپت به پیکان مطرح شده بود، اما ساعاتی پیش نیمیر عبدالعزیز، پشت خط‌زن سرشناس هلندی که در این فصل برای تیم مودنا ایتالیا توپ می‌زد، صفحه شخصی امیر عطابخش، مدیر عامل باشگاه پیکان در اینستاگرام را فالو کرد تا به این ترتیب شایعات اخیر در مورد پیوستن این دو والیبالیست سرشناس به پیکان رنگ واقعیت بگیرد.

ستاره هلندی جهان والیبال مدیر عامل پیکان را فالو کرد/ نیمیر و انگاپت هفته آینده در تهران

با این اقدام نیمیر عبدالعزیز و با توجه به ناکامی تیم مودنا  از صعود به فینال سری‌آ باید منتظر حضور این ستاره هلندی و اروین انگاپت در تهران و برای امضای قرارداد با پیکان بمانیم.

قطعا در شرایطی که سال‌های سال لیگ برتر والیبال در ایران با خلا حضور ستاره‌های نامدار این رشته مواجه بوده، انتقال بازیکنان درجه یکی در حد و اندازه انگاپت و نیمیر نشان دهنده آینده‌نگری عطابخش به عنوان مدیری جوان در راس باشگاه پیکان است، زیرا در انتقال بازیکنانی در این سطح به تیمی در ایران تنها پیشنهادات مالی نقش ندارد و قطعا دیپلماسی ورزشی که این باشگاه با حضور مهره‌های دیپلماتیک و آشنا به امور بین‌الملل در کنار عطابخش در پیش گرفته، می‌تواند والیبال پیکان را به جایگاه اصلی خود برگرداند و به والیبال ایران اعتبار دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *