رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر صمت: اقدامات خوبی برای بهبود شرایط اقتصادی در حال انجام است

15:25 - 09 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۵۳۵
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت سیزدهم، دولتی مردمی است و این دولت بین مردم و مسئول تفکیک قائل نمی‌شود و با توجه به شرایط موجود در حال انجام اقدامات خوبی برای حل مشکلات اقتصادی است.

- به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران،سیدرضا فاطمی‌امین در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران با بیان این نکته که مسئله فلسطین موضوع نخست دنیای اسلام است گفت: رژیم غاصب صیهونیستی در سرزمین‌های اشغالی، بیشترین قدرت رسانه، فناوری، نظامی، سیاسی و... را در دارد، اما همین رژیم نامشروع در مقابل مردم فلسطین که با دست‌خالی می‌جنگند، شکست می‌خورد و این نشان می‌دهد که اراده مردم چه اندازه می‌تواند مؤثر باشد.

فاطمی‌امین همچنین تصریح کرد: امیدواریم که همه شاهد زوال قدرت‌های پوشالی و نامشروع در جهان باشیم.

وی در خصوص حضور مسئولین دوشادوش مردم در راهپیمایی‌ها و دیگر صحنه‌ها، گفت: دولت سیزدهم دولتی مردمی است و این دولت بین مردم و مسئول تفکیک قائل نمی‌شود، درواقع تکلیف مسئولیان در این دولت بیشتر شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص دیدار با مردم و شنیدن دغدغه‌های آنها در خلال این راهپیمایی نیز بیان کرد: مردم مسائل مختلفی را در حوزه‌های گوناگون ازجمله معیشتی، بازار، خودرو و.. بیان کردند که رسیدگی به آن‌ها در اولویت کاری دولت قرار دارد.

فاطمی امین توضیح داد: یک بار در سال ۱۳۷۴ و بار دیگر در سال ۱۳۹۰ تورم بالا در کشور اتفاق افتاده بود، اما چالش کنونی ما این است که از سال ۱۳۹۷ یعنی پنج سال پیش تاکنون تورم بالا بوده و تداوم این تورم فشار مضاعفی را به مردم وارد کرده است.

وی تصریح کرد: برای کنترل و بهبود این شرایط برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده و اقدامات خوبی در مجموعه دولت در حال انجام است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *