«محمد کاسبی» باید تا رفع خطر در «سی سی یو» بماند

13:01 - 10 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۵۰۴
دختر محمد کاسبی گفت: پدر بعد از عمل جراحی سختی که داشت در منزل بستری و مشغول گذراندن دوران نقاهت بود اما با نامناسب بودن شرایطش طی هفته های گذشته تشخیص بر آن شد که وی دوباره به سی سی یو بازگردانده شود.

یلدا کاسبی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین وضعیت جسمانی «محمد کاسبی» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: پدر بعد از عمل جراحی سختی که داشت در منزل بستری و مشغول گذراندن دوران نقاهت بود اما با نامناسب بودن شرایطش طی هفته های گذشته تشخیص بر آن شد که وی دوباره به سی سی یو بازگردانده شود. 

وی در همین راستا ادامه داد: بعد از عمل جراحی قلب پدر خوشبختانه همه چیز خوب بود و بعد از مدتی بستری بودن در بیمارستان پدر برای ادامه معالجات و استراحت به خانه منتقل شد، از سویی وضعیت هوشیاری وی کاملا خوب بود و به راحتی با تمامی اطرافیان ارتباط برقرار می کرد.

دختر «محمد کاسبی» درباره دلیل انتقال مجدد پدر خود به «سی سی یو» اظهار کرد: خوشبختانه مشکل حادی در پیش نیست منتها بر اساس وضعیت کنونی جسمی پدر پزشکان ترجیح دادند وی را بار دیگر به سی سی یو منتقل کنند تا بار دیگر وضعیت عمومی وی کاملا تحت کنترل باشد.

وی در همین رابطه ادامه داد: طبق تشخیص پزشک معالج پدرم وضعیت قلب پس از جراحی باید چند روزی کنترل شود تا انشالله خطر رفع شود و مشکل جدی برای وی به وجود نیاید.

کاسبی در همین رابطه خاطرنشان کرد: مثل همیشه از مردم میخواهم که در این روزها پدر را دعا کنند، طی این مدت محبت فراوانی از سوی مردم دریافت کردیم که همین لطف فراوان باعث شد تا پدر از لحاظ روحی بسیار خوب باشد.

گفتنی است محمد کاسبی فیلمنامه نویس، کارگردان و بازیگر قدیمی عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون به دلیل عارضه حاد قلبی ۲۳ اسفند ماه ۱۴۰۰ در بیمارستان قلب شهید رجایی جراحی شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *