رئیس کل دادگستری استان تهران: شک نداریم که پیروزی فلسطین و قدس نزدیک است

12:36 - 09 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۴۹۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان تهران، گفت: شک نداریم که پیروزی فلسطین و قدس نزدیک است و سرزمین غصب شده به دست خودشان سپرده خواهد شد.

علی القاصی در گفت و گو با میزان با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی یوم الله روز قدس، گفت: ابتدا باید درود بفرستیم بر روح ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) که بنیانگذار و سازماندهی کننده این روز الهی و روز مهم در تاریخ اسلام بودند.

وی تاکید کرد: حضور امروز مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس بیانگر این است که مردم دینی و مردم انقلابی و مسلمان ایران اسلامی همگام با همه مسلمانان در سراسر جهان در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب و قدرت‌های استکباری به پا خاستند و اعلام کردند که این رژیم غاصب و ستمگر باید از خانه و کاشانه مردم فلسطین رانده شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: امروز همه مردم و همه مسلمانان به وظیفه دینی خود عمل کردند چراکه خدای متعال در آیه ۷۵ قرآن کریم - سوره نسا- می‌فرماید:« وما لكم لا تقاتلون في سبيل اللَّه و الْمستضعفين» - در هر جایی از کره خاکی اگر مستضعفی وجود داشت، شما وظیفه دارید که به پا خیزید و از آن فرد مستضعف دفاع کنید- بنابراین امروز بر اساس این بیان ما شاهد جهاد مردم در خیابان‌ها و سراسر جهان اسلام هستیم.

وی تاکید کرد: بنابراین اگر مسلمانان با اتحاد بیشتر و با همدلی بیشتر در این وظیفه دینی و در این حکم و جهاد فی سبیل الله گام بردارند، شکی نداریم که ریشه ظلم و ستم از سرزمین مسلمانان فلسطین کنده خواهد. شک نداریم که پیروزی فلسطین و قدس نزدیک است و سرزمین غصب شده به دست خودشان سپرده خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *