بی‌اطلاعی عضو هیأت رییسه فدراسیون فوتبال از نامه فیفا، گلایه فوتسالی‌ها و سایر موارد

15:07 - 08 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۴۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: برخی از افراد بیش از مصوبه هیات رئیسه و آیین نامه مربوط به پاداش‌ها مبالغی دریافت کردند که آن مبالغ غیرقانونی بوده.

- مهرداد سراجی درباره جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد حواشی این روزهای فدراسیون و پرداخت پاداشهای نجومی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مصوبات توسط سایت فدراسیون و سخنگو اعلام می‌شود. دلگرمی ما به رسانه‌هاست و اگر حضور آن‌ها نبود خیلی از کار‌ها را نمی‌توانستیم پیش ببریم. بسیاری از ظرفیت‌هایی که در فدراسیون ایجاد می‌شود به کمک رسانه‌ها است، اما اجازه بدهید مواضع رسمی فدراسیون از طریق سایت و سخنگو اعلام شود.

*مصوبه هیأت رییسه پای پاداش‌های فدراسیون فوتبال؟ آن چیزی که مسلم است، همه کارمندان فدراسیون، اعضای هیات رئیسه و کارکنان از حقوق و پاداش و حق جلسات برخوردارند. برخی از افراد بیش از مصوبه هیات رئیسه و آیین نامه مربوط به پاداش‌ها مبالغی دریافت کردند که آن مبالغ غیرقانونی بوده، البته افشای این موضوعات در رسانه‌ها کار غیراخلاقی بوده و نباید این اتفاق می‌افتاد. این رویه باید اصلاح شود.

*ما در جریان این بخش از پرداخت‌هایی که خارج از چارچوب بوده نبودیم. آن‌هایی که در چارچوب اساسنامه و آیین نامه بوده، مسلما مصوبه هیات رئیسه بوده است. همه اعضای هیات رئیسه، کارکنان، پرسنل و افراد مربوطه این حق جلسات، حقوق‌ها و پاداش‌ها را دریافت کردند و کار خلاف قانون نبود.

*بحث تعلیق چقدر حقیقت دارد؟ این‌ها مواضع فدراسیون است. سخنگو اعلام می‌کند.

*بانوان فوتسالیست پولی نگرفته‌اند و در فضای مجازی اعتراض خودشان را اعلام کردند در حالی که برخی از افراد فدراسیون پاداش‌های نجومی دریافت می‌کنند؟ باور کنید من از این موضوع بی اطلاع هستم.

*سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتسال یک ریال پاداش نگرفته‌اند؟ من از این موضوعات بی اطلاع هستم.

* تصمیمات جلسه امروز از مجاری رسمی اعلام شود.

*مسدود شدن حساب فدراسیون فوتبال با اعلام مدیرکل سازمان امور مالیاتی؟ من هم از این خبر ندارم.

*نامه فیفا در چه مورد است؟ باور کنید از آن هم خبر ندارم.

سراجی در خصوص اینکه مدام در فضای مجازی اعلام می‌کند پای فوتبال ایستاده است، اما از خیلی مسائل خبر ندارد، گفت: واقعا از بخش‌هایی اطلاع ندارم. بحث‌های مالیاتی، ارتباطی به فوتبال ندارد. مشکلاتی است که بدهی‌های مالیاتی معوق و تلنبار شده، باید حل شوند. اینکه می‌گویم پای فوتبال ایستاده‌ام را می‌خواهم از این بعد آن را اصلاح کنم و بگویم ما پای فوتبال ایستاده‌ایم. شما رسانه ها، اعضای مجمع، دلسوزان فوتبال، پیشکسوتان و همه پای فوتبال ایستاده‌ایم. من این را اصلاح می‌کنم و ازاین به بعد ما همه پای کار فوتبال ایستاده‌ایم.

سراجی در پاسخ به این سوال که مگر می‌شود عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از نامه فیفا مطلع نباشد، عنوان کرد: به هرحال تقسیم کاری انجام شده است.
وی در مورد اینکه آیا این نامه نشان داده شده است، گفت: بله، در جریان نامه هستم و پاسخ آن هم ارسال شده، اما درحوزه تخصصی من نبوده است.

وی در خصوص اینکه آیا عضوی از اعضای هیات رئیسه برای کمیته سه نفره معرفی شده، اظهار داشت: نه، چنین چیز‌هایی مطرح نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *