رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان سمنان : حامی جدی واحد‌های تولیدی و دانش بنیان در ستاد اقتصاد مقاومتی هستیم

9:45 - 08 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۳۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: ما در اجرای عملی بیانات مقام معظم رهبری در شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، حمایت از واحد‌های تولیدی دانش بنیان که به همت نخبگان علمی و صنعتی اداره می‌شود را یک وظیفه مهم و مؤثر می‌دانیم.
- محمدجعفر عبدالهی در ادامه سلسله بازدید از واحد‌های تولیدی و حمایت جدی و قانونی دستگاه قضایی استان از تولیدکنندگان در سال گذشته که موجب احیاء بسیاری از واحد‌های تولیدی استان سمنان شد، در هفته کار و کارگر از ۲ واحد تولیدی دانش بنیان بازدید کرد.
 
 عبدالهی حمایت از اقتصاد دانش بنیان را عامل رشد و تعالی چرخه اقتصادی دانست و افزود: دستگاه قضایی استان سمنان در اجرای عملی بیانات مقام معظم رهبری در شعار سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»،  به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد اشتغال و کارآفرینی، حمایت از واحد‌های تولیدی دانش بنیان که به همت نخبگان علمی و صنعتی اداره می‌شود را یک وظیفه مهم و مؤثر می‌داند تا در این عرصه سربازان جنگ اقتصادی از حمایت لازم و جدی برخوردار باشند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: بازدید از دو واحد تولیدی دانش بنیان که در تولید و عرضه کالا‌های مورد نیاز خانوار‌ها فعالیت دارند در این نوبت به عمل آمد و شنونده دغدغه‌ها و نیازمندی‌های آنان بودیم تا با برنامه ریزی مناسب درخواست هایشان را جامه عمل بپوشانیم.

وی تأکید کرد: حمایت از واحد‌های تولیدی و دانش بنیان نیازمند همکاری و همیاری تمامی قوای حاکمیتی است و دادگستری کل استان سمنان همچون سال گذشته در ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان این ضرورت را با پیگیری‌های جدی و قانونی ادامه می‌دهد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: در عرصه حمایت از واحد‌های تولیدی ودانش بنیان معرفی محصولات تولیدی در شرکت‌های شهرک‌های صنعتی استان امری ضروری است، تا علاوه بر اینکه موجب کاهش هزینه‌های بازگشت سرمایه در انتقال محصولات به خارج از استان می‌شود، موجب افزایش گردش مالی سرمایه گذار و رشد اقتصادی استان در فروش و بهره برداری هم استانی‌ها از دسترنج فرزندانشان با حمایت عملی از کالا‌های ایرانی می‌شود.

عبداللهی ضمن قدردانی از کلیه کارگران و تولیدکنندگان آن شرکت‌ها، از شرکت دانش بنیان سازنده محصولات برقی با عناوین تجاری آزمایش، الکسترا و بهساز که با ۳۵ نفر اشتغال آماده ایجاد خط تولید دوم برای اشتغال ۵۰ نفر است و همچنین شرکت تولیدی دانش بنیان سامفر که با اشتغال ۱۹۰ نفر در تولید ۲ هزارو ۹۰۰ قطعه از سنسور‌های مورد نیاز خودرو‌های ایرانی فعالیت دارد بازدید کرد.

گفتنی است، در این بازدید دادستان و معاونین مرکز استان و  از مدیران صنایع رئیس کل دادگستری استان سمنان را در این بازدید همراهی کردند.

برچسب ها: قوه قضاییه سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *