افزایش خدمات رسانی متروی تهران همزمان با برگزاری مراسم روز جهانی قدس

16:29 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۲۸۵
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: برای سهولت در تردد شهروندان و راهپیمایان، فاصله حرکت قطار‌ها در خط ۴ متروی تهران از ابتدا تا پایان مراسم روز جهانی قدس در روز جمعه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ کاهش می‌یابد.

_ به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، احسان حامدمقدم با اشاره به اینکه روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است گفت: برای سهولت در تردد شهروندان و راهپیمایان، فاصله حرکت قطار‌ها در خط ۴ متروی تهران از ابتدا تا پایان مراسم روز جهانی قدس در روز جمعه، ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ کاهش می‌یابد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه افزود: فاصله حرکت قطار‌ها در این خط از ابتدا تا پایان مراسم از ۷ دقیقه به ۴ دقیقه کاهش می‌یابد.

حامدمقدم خاطرنشان کرد: تمامی ایستگاه‌های خط ۴ متروی تهران به‌ویژه ایستگاه‌های میدان انقلاب اسلامی، تئاتر شهر، شادمان، توحید، دکتر حبیب اله و استاد معین که در مسیر راه‌پیمایی قرار دارند، آماده ارائه خدمات مناسب به شهروندان خواهند بود.

حامدمقدم گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت نیاز برای سرویس‌دهی مناسب‌تر به شهروندان و مسافران، قطار‌های فوق‌العاده را در تمام خطوط اعزام کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *