رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موانع حضور بیرانوند و نیازمند در پرسپولیس از زبان گل‌محمدی

14:06 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۲۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در عین حال که از مذاکره با ۲ دروازه‌بان ملی‌پوش خبر داد، اما موانع پیش رو برای جذب آن‌ها را نیز تشریح کرد.

یحیی گل‌محمدی روز گذشته در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس درباره جذب علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند گفت: صحبت‌هایی با بیرانوند و نیازمند شده بود، اما بودجه باشگاه اجازه نمی‌دهد. الان هم مشکل داریم مگر اینکه پول بورس به باشگاه بیاید.

با این حساب به‌نظر می‌رسید جذب این دو دروازه‌بان ملی‌پوش عملاً منتفی باشد مگر اینکه همانطور که گل‌محمدی گفته منابع مالی خوبی به باشگاه تزریق شود تا شرایط جذب آن‌ها فراهم شود.

البته این تمام ماجرا نیست، از آنجایی که بیرانوند با باشگاه آنتورپ بلژیک یک فصل دیگر قرارداد دارد و الان به عنوان بازیکن قرضی در بواویشتای پرتغال بازی می‌کند، اگر قرار باشد به باشگاه دیگری برود، باید بتواند رضایت نامه خود را از باشگاه بلژیکی بگیرد که ظاهراً بلژیکی‌ها مبلغ بالایی برای صدور رضایتنامه این دروزاه‌بان ملی‌پوش تعیین کرده‌اند.

این مورد درباره نیازمند هم صدق می‌کند و او نیز ۲ فصل دیگر با سانتاکلارا قرارداد دارد و برای جدایی نیازمند دریافت رضایتنامه از باشگاه پرتغالی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *