جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

11:37 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۱۸۳
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی در پایان هفته را اعلام کرد و گفت: تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت ۱۲ امروز (چهارشنبه) در جاده های شمالی کشور ممنوع شد.

- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد شیرانی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته گفت: تردد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در مسیرهای کرج چالوس- هراز ،فیروزکوه و محور تهران- سمنان مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: البته تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع است.

به گفته وی، همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یک طرفه خواهد بود و همچنین تردد تمام تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است.

سرهنگ شیرانی خاطرنشان کرد: تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه هشتم و نهم اردیبهشت از مسیر هراز ممنوع است.

وی تاکید کرد: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۹ اردیبهشت از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مامورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن( محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور یادآو شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *