گواردیولا: در مریخ و مشتری می‌توانستیم بازی بهتری را انتظار داشته باشیم/ کسی در دنیا نیست که از این بازی لذت نبرده باشد

10:04 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۱۴۸
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت: در مریخ و مشتری می‌توانستیم بازی بهتری را انتظار داشته باشیم، اما در کره زمین نه.

- پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی درباره پیروزی نزدیک در ورزشگاه اتحاد مقابل رئال مادرید اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*مثل یک مبارزه بوکس بود؟ بله. برای ما و هواداران بازی جذابی بود. همه تلاشمان را کردیم. بازی خوبی داشتیم. یک هفته دیگر باید به مادرید برگردیم. رئال بازی خود را داشت. گاهی موقعیت‌ها به ثمر می‌نشینند و گاهی نه. سعی می‌کنیم در بازی برگشت نمایش خوبی داشته باشیم.

*حالا بازی با لیدز مهم است. در لیگ بازی داریم. نمی‌دانیم این هفته چه خواهد شد. راضی هستم. کسی در دنیا نیست که از این بازی لذت نبرده باشد. گل‌های فوق العاده‌ای دیدیم. اگر چهار بر صفر برنده می‌شدیم، بهتر بود. در مریخ و مشتری می‌توانستیم بازی بهتری را انتظار داشته باشیم، اما در کره زمین نه.

*برناردو سیلوا هافبک پرتغالی سیتی نیز گفت: در ۲۰ دقیقه اول خیلی خوب بودیم و بازی را کنترل کردیم و موقعیت ایجاد کردیم. در طول ۹۰ دقیقه نشان دادیم که می‌توانیم نتیجه بهتری کسب کنیم. متاسفانه نتوانستیم برتری را در نتیجه پیاده کنیم. ناامیدکننده بود. به خوبی با تملک توپ بازی را کنترل کردیم. گل‌هایشان با بدشانسی ما بود. رئال مادرید تیمی است که نیازی به موقعیت‌های زیاد ندارد تا به تو ضربه بزند. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم و در نهایت نتیجه چهار بر سه شد. تیم خاصی هستند. استعدادش را دارند.

*فیل فودن دیگر بازیکن سیتی نیز گفت: برای هواداران بازی زیبا و پرگلی بود. مقابل تیمی بازی کردیم که بار‌ها در چمپیونزلیگ برنده شده است. وقتی که در نقاط خطرناک توپ را به آن‌ها بدهی به تو ضربه می‌زنند. می‌دانیم که در آن جا می‌توانیم چه کار کنیم. بازی خوبی بود. شروع خوبی داشتیم. می‌توانستیم بازی را تمام کنیم. باید بیشتر از فرصت هایمان استفاده می‌کردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *