آنجلوتی: خوب بود که ۳ گل زدیم، بد بود که ۴ گل خوردیم/ به جادوی برنابئو باور داریم

9:59 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۱۳۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: در نیمه اول دوئل‌های فردی زیادی را از دست دادیم، ۲ گلی خوردیم که با کمی دقت بیشتر می‌توانستیم جلویش را بگیریم.

- کارلو آنجلوتی، سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال رئال مادرید در مورد شکست نزدیک در ورزشگاه اتحاد مقابل منچسترسیتی اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*از بازی لذت بردید؟ برای فوتبال اتفاق فوق العاده‌ای بود. نتیجه خوبی نیست، چون چهار گل خوردیم. خوب دفاع نکردیم، اما به حریف ضربه زدیم. درس گرفتیم که در بازی برگشت بهتر دفاع کنیم. سیتی تیم بسیار قدرتمندی است، اما رقابت کردیم. با بهتر دفاع کردن کلید رسیدن به فینال را داریم.

*در خط دفاعی چه کم داشتید؟ آن‌ها با پنج بازیکن پشت خط هافبک بازی می‌کنند و این باعث می‌شد که به هافبک بیشتری نیاز باشد. دو تا از گل‌هایشان به خاطر لو دادن توپ انفرادی بود. دو سانتر کردند و سعی کردیم که دقیق‌تر باشیم. با توپ موقعیت داشتیم و به خوبی توپ را مدیریت کردیم. کمی در زمان بازیسازی مشکل داشتیم چرا که آن‌ها محکم پرس می‌کردند، اما برای بازی برگشت اعتماد به نفس داریم.

*پنالتی چیپ بنزما؟ هرگز به فکر تغییر پنالتی زن نبودیم. خودش تصمیم گرفت که نحوه پنالتی زدنش را عوض کند چرا که دروازه‌بان حریف منتظر سمت راست بود و وسط را انتخاب کرد. حالا به جادوی برنابئو باور داریم. سیتی خیلی خوب بازی می‌کند، اما رقابت کردیم. خوب بود که سه گل زدیم؛ بد بود که چهار گل خوردیم.

*جشن احتمالی در شنبه؟ اگر بتوانیم لالیگا را ببریم، جشن می‌گیریم و این به ما برای بازی چهارشنبه کمک می‌کند. تردیدی ندارم.

حس کلی؟ شروع خیلی بدی داشتیم. دو گل خوردیم و پس از آن مثل بازی‌های اخیر توان واکشن را نشان داد. تا پایان در بازی ماندیم و رقابت کردیم. باید بهتر دفاع کنیم. با توپ خوب بودیم. موقعیت داشتیم. در بازی برگشت باید بهتر دفاع کنیم. با این شکست برای بازی برگشت زنده ماندیم و توان مشکل ساختن برای حریف را داریم.

*از بازی ناراحت هستید یا عصبانی؟ کمی ناراحت هستیم. در نیمه اول دوئل‌های فردی زیادی را از دست دادیم. دو گلی خوردیم که با کمی دقت بیشتر می‌توانستیم جلویش را بگیریم. واکنش نشان دادیم و برای بازی برگشت زنده هستیم.

*بنزما و مودریچ؟ کریم بازی بزرگی داشت و مثل همیشه بود. شخصیت داشت تا پنالتی فوق العاده‌ای بزند. مودریچ هم عالی بازی کرد، اما گاهی وقتی در فاصله ۱۰-۱۵ دقیقه به پایان از بازیکنی با طراوت استفاده کنی، می‌توانی بیشتر توپ را داشته باشی. علت تعویضش بد بازی کردن نبود. سبایوس خیلی خوب بازی کرد و شخصیت خوبی داشت.

*آنالیز رئال مادرید سخت است؟ در بازی‌های اخیر گل‌های زیادی خوردیم. جلو افتادن حریفان باعث شده تا باز بازی کنیم. شاید این یک نشانه باشد. وقتی که حریفان باز بازی می‌کنند، بهتر رقابت می‌کنند. اگر در بازی برگشت بهتر دفاع کنیم، برنده شویم. اگر مثل امروز دفاع کنیم، حذف می‌شویم. وقتی یک بازی را می‌بازی، نتیجه خوبی نیست. نسبت به بازی با پی اس جی متفاوت بود. سه گل زدیم و رقابت کردیم. خواندن این بازی آسان است. با توپ خیلی خوب بودیم. خطرناک ظاهر شدیم و بدون توپ باید بهتر ظاهر می‌شدیم. نسبت به بازی پاریس متفاوت بود.

*آلابا و کاسمیرو در بازی برگشت؟ قطعا کاسمیرو می‌رسد. باید شرایط آلابا را بررسی کنیم. در بازی‌های اخیر احساس درد داشته و در نهایت تعویض شد. فکر می‌کنم هر دو به بازی برگشت بزنند. سخت است که در بازی برگشت شبی مثل امشب را ببینیم. سیتی برتری دارد و باید این را در نظر بگیریم، اما برتری بزرگی نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *