واژگونی پژو پس از برخورد با گاردریل‌

9:51 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۱۰۱۳۶
سرکلانتری پلیس بزرگراه از واژگونی سواری پژو در مسیر بزرگراه بابایی به شرق خروجی استخر در ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و مصدوم شدن راننده ان در این حادثه خبر داد.

- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راخور تهران بزرگ، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: در ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز در مسیر بزرگراه بابایی به شرق خروجی یکدستگاه سواری پژو بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناگهان از مسیر خارج و پس از برخورد با گاردریل‌های کناری واژگون می‌گردد.

سرهنگ شریفی افزود: همکاران بنده در منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ و عوامل آتشنشانی بلافاصله در محل حضور یافتند و عوامل اورژانس به مداوای راننده در محل حادثه پرداختند.

وی ادامه داد: در این حادثه به فرد و خودروی دیگری آسیب نرسید و این سواری با حضور جرثقیل راهور به حالت اول خود بازگشت تا تجربه‌ای تلخ بهمراه خاطره‌ای عبرت آموز برای راننده آن باقی بماند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب اظهار کرد: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند هنگامی که حواس آن‌ها به رانندگی نیست و خواب آلوده هستند و یا سرعت خود را افزایش می‌دهند و بالاتر از سرعت مقرره رانندگی می‌نمایند باید هر لحظه آمادگی بروز حادثه را مانند واژگونی، برخورد با عابرین، برخورد با گاردریل‌ها و تصادفات فوتی و جرحی را داشته باشند پس به رانندگان توصیه میشود قبل از فشار دادن پدال گاز این حوادث را مرور نمایند و برای خود و دیگران خاطره‌ای تلخ را به یادگار نگذارند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *