اکران انیمیشن «قارچ خور» به تاخیر افتاد

14:10 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۹۴۹
اکران انیمیشن سینمایی «قارچ خور» به کارگردانی مشترک آرون هوروات و مایکل ژلنیک که قرار بود پیش از این در تاریخ بیست و یکم دسامبر سال ۲۰۲۲ برگزار شود با یکسال تاخیر به هفتم ماه آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی موکول شد.

- اکران انیمیشن سینمایی «قارچ خور» به کارگردانی مشترک آرون هوروات و مایکل ژلنیک که قرار بود پیش از این در تاریخ بیست و یکم دسامبر سال ۲۰۲۲ برگزار شود با یکسال تاخیر به هفتم ماه آوریل سال ۲۰۲۳ میلادی موکول شد.

این سومین فیلم سینمایی اقتباس شده از سری بازی‌های ویدئویی ماریو از نینتندو است. اولین فیلم با عنوان برادران سوپر ماریو: مأموریت بزرگ برای نجات شاهزاده خانم پیچ! در قالب انیمه در سال ۱۹۸۶ در ژاپن و فیلم دوم در قالب لایو اکشن با عنوان برادران سوپر ماریو در ۱۹۹۳ منتشر شد.

این فیلم توسط آرون هورواث و مایکل ژلنیک کارگردانی خواهد شد و فیلمنامهٔ آن توسط متی فوگل نوشته شده‌است. از بازیگران آن می‌توان به کریس پرت، آنیا تیلور-جوی، چارلی دی، جک بلک، کیگان-مایکل کی، ست روگن، فرد ارمیسن، کوین مایکل ریچاردسون، سباستین مانیسکالکو و چارلز مارتینت اشاره کرد.

پس از شکست انتقادی و تجاری فیلم ۱۹۹۳، نینتندو تمایلی به دادن مجوز برای مالکیت فکری آن برای سازگاری فیلم نداشت. پس از آنکه نینتندو بازی‌های قدیمی‌تر خود را با همکاری یونیورسال پارکس اند ریزورتس برای ایجاد دنیای سوپر نینتندو آماده کرد، شیگرو میاموتو، خالق ماریو علاقه‌مند به توسعهٔ فیلم جدیدی با همکاری کریس ملداندری مؤسس ایلومینیشن شد.

بحث در مورد فیلم در ۲۰۱۶ آغاز شد و در ژانویه ۲۰۱۸ نینتندو اعلام کرد که این فیلم با همکاری ایلومینیشن و یونیورسال تولید خواهد شد. تولید این فیلم در سال ۲۰۲۰ در جریان بود.

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، ست روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک صداپیشگان این انیمیشن سینمایی هستند. 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *