رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان قضایی استان مرکزی به مشکلات قضایی نمازگزاران مصلای بیت المقدس اراک رسیدگی کردند

9:22 - 06 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۸۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جمعی از مسئولان قضایی استان مرکزی در مصلای بیت المقدس اراک با مردم دیدار و دستورات لازم را صادر کردند.
- جمعی از مسئولان قضایی استان مرکزی به منظور بررسی درخواست‌های حقوقی متقاضیان  در مصلای بیت المقدس اراک با مردم دیدار و دستورات لازم را صادر کردند.

 دادستان مرکز استان مرکزی در این دیدار تسهیل و دسترسی آسان مردم به دستگاه قضا را یکی از سیاست‌های مجموعه قوه قضاییه و مقامات قضایی دانست و اظهار کرد: به همین منظور در طول هفته و در ساعات معینی مردم با مدیران دستگاه قضا ملاقات دارند و از مشاوره و راهنمایی‌های مقامات قضایی بهره مند می‌شوند.

قربانی افزود: در راستای اجرای این سیاست برخی از مسئولان ارشد قضایی در مساجد و مکان‌های عمومی حضور پیدا می‌کنند و شهروندان از مشاوره و راهنمایی قضایی بهره مند می‌شوند. این مشاوره‌ها به معنای خارج شدن از اصل قضاوت و داوری بی طرفانه و دادرسی عادلانه نیست بلکه صرفا به منظور استماع نقطه نظرات و درخواست‌های متقاضیان و راهنمایی قضایی با هدف ارتقاء آگاهی عمومی مردم نسبت به مسائل حقوقی و قضایی هم به لحاظ شکلی و هم از نظر ماهیتی است.

وی تصریح کرد: این دیدار رو در رو برای دستگاه قضا اعتمادآفرین است و رضایتمندی و ایجاد امید برای مردم نسبت به دستگاه قضایی را در پی خواهد داشت که امیدواریم دستگاه قضا در اجرای این سیاست به نحو شایسته عمل کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *