رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلیس راهور: خودرو‌های پلاک موقت شماره‌گذاری نمی‌شوند

23:12 - 05 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۸۷۷
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: اخیرا در فضای مجازی شاهد تبلیغاتی مبنی بر خرید و فروش خودرو‌های دارای پلاک گذر موقت هستیم، غافل از اینکه این خودرو‌ها هیچوقت شماره گذاری نخواهند شد.

- طبق گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عین الله جهانی در تشریح آنچه که باید درخصوص خودرو‌های گذر موقت باید بدانیم، اظهار داشت: این خودرو‌ها با وجود داشتن آپشن‌های روز و قیمت‌های بالا به دلیل پلاک گذر موقت با قیمت پایین فروخته می‌شوند و خریداران به تصور اینکه خودروی لوکس، ولی با قیمت پایین خرید کرده اند، اما هیچ وقت پلاک گذاری نمی‌شوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ادامه داد: وارد کننده خودرو صرفا مجاز به بهره برداری و رانندگی با آن است و فرد دیگری غیر از وارد کننده حق رانندگی با آن را ندارد.

وی تصریح کرد: واردکننده اجازه واگذاری به غیر را به هیچ وجه نخواهد داشت و مدت تردد در داخل کشور محدود و بعد از مهلت تردد باید از کشور خارج شود.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تاکید کرد: خرید و فروش خودرو‌های دارای پلاک گذر موقت مغایر با قوانین بوده، بنابراین توصیه می‌شود فریب تبلیغات فضای مجازی را نخورید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *