رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مایورال، گزینه جانشینی یوویچ و ماریانو در رئال مادرید

16:04 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۸۷۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
آس گزارش داده که اگر ماریانو و یوویچ از رئال جدا شوند، درها به روی مایورال به عنوان مهاجم ذخیره بنزما باز می‌شود.

- بورخا مایورال، مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید پس از نیم فصل سکونشینی در رم تصمیم گرفت که در زمستان راهی ختافه شود که در تیم مادریدی خوش درخشیده و حتی مدیران رئال به برگرداندن وی فکر می‌کنند. در حقیقت بورخا با اینکه در ختافه اغلب نیمکت نشین است، اما با دبل در بالایدوس خوش درخشید تا ختافه اولین پیروزی فصلش در خارج از خانه را داشته باشد.

مایورال در این فصل ۶۶۴ دقیقه بازی کرده که ۶ گل زده و یک پاس گل داده است یعنی هر ۹۵ دقیقه روی یک گل تاثیر مستقیم داشته است. گل‌های او اغلب مهم بودند و به بقای ختافه کمک می‌کنند. مایورال هنوز یک سال دیگر با رئال مادرید قرارداد دارد و در پایان قرارداد قرضی مدیران رئال باید در موردش تصمیم بگیرند.

مایورال کلا یک فصل در رئال حضور داشته که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در ۹۲۷ دقیقه ۷ گل زد و ۳ پاس گل داد یعنی هر ۹۳ دقیقه روی یک گل تاثیر مستقیم داشت. او دو فصل قرضی به لوانته رفت، یک سال و نیم در رم حضور داشت، یک فصل در ولفسبورگ بازی کرد و فعلا برای ۶ ماه با ختافه قرارداد بسته است.

بهترین فصل مایورال در رم در فصل ۲۱-۲۰۲۰ با ۱۷ گل و ۷ پاس گل در ۲۳۰۰ دقیقه بود که فصل را به عنوان آقای گل تیمش بالاتر از بازیکنانی نظیر مخیتاریان و ژکو به پایان رساند و میانگین هر ۹۶ دقیقه یک گل یا پاس گل را داشت. بورخا در زمستان از کریستال پالاس و فیورنتینا پیشنهاد داشت، اما در نهایت ترجیح داد که به ختافه برگردد.

مایورال در تابستان به مادرید برمی‌گردد و رئال باید در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. آس گزارش داده است که اگر ماریانو و یوویچ در تابستان از رئال جدا شوند، درها به روی مایورال به عنوان مهاجم ذخیره بنزما در فصل آینده باز می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *