رئیس کل دادگستری استان زنجان با حضور در مسجد عباسیه به مشکلات قضایی مردم رسیدگی کرد

16:52 - 05 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۸۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان در پانزدهمین دیدار مردمی در ماه مبارک رمضان امروز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه به همراه دادستان مرکز استان زنجان، معاون قضایی و مدیر کل زندان‌ها با حضور در مسجد عباسیه پای صحبت‌ها و مشکلات اهالی نشست.
- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در پانزدهمین دیدار مردمی در ماه مبارک رمضان در مسجد عباسیه پس از شنیدن مشکلات و معضلات محله در تماس با شهردار منطقه ۱۳ و رئیس کلانتری ۱۳ مبنی بر حضور در جلسه و پاسخگویی به مشکلات مربوطه دستور داد با فوریت موارد مطرح شده را پیگیری کرده و اقدامات لازم برای برطرف شدن معضلات انجام داده و گزارش دهند.
 
در ابتدای این دیدار فرمانده پایگاه و رئیس هیئت امنای مسجد عباسیه به نمایندگی از اهالی محله دگرمانخانه به مشکلات مردم این منطقه از قبیل نبود فضای آموزشی، مشکلات فاضلاب، موضوع فروش مواد مخدر و از همه مهمتر معضل تردد و ترافیک در این محله اشاره کردند.

گفتنی است در یکی از دیدارهای مردمی در پاسخ به  درخواست فردی از اهالی منطقه برای بازدید میدانی از ساختمانش که به خاطر ایجاد مزاحمت از سوی همسایه مجاور که با احداث ساختمان و اشراف به حیاط وی باعث سلب آرامش خانواده شده از نزدیک از ساختمان بازدید و دستورات لازم به شهردار منطقه ۳ برای پیگیری و رفع مشکل صادر شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *