رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ناطقی: بانوان ووشو و کوراش در هانگژو مدال‌آور خواهند بود/ حریفان سختی داریم

10:25 - 06 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۷۹۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
نایب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو گفت: هرچند حریفان سختی داریم، اما بانوان ووشو و کوراش در بازی‌های آسیایی هانگژو مدال‌آور خواهند بود.

زهرا ناطقی، نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو، در گفت‌وگو با میزان، درباره مربی ازبکستانی تیم کوراش بانوان، اظهار داشت: «گلوه نادیرا» مربی ازبکستانی کوراش وارد تهران شد و در مرحله جدید اردوی تیم ملی که از سه‌شنبه آغاز می‌شود حضور پیدا خواهد کرد.

وی افزود: نادیرا مربی شناخته شده‌ای است و در دوران قهرمانی‌اش هم مدال‌های مختلفی را در سه رشته به دست آورده و بسیار امیدواریم حضورش در ایران موجب پیشرفت بانوان کوراش شود.

ناطقی با بیان اینکه اردوی تیم ووشوی بانوان نیز در تهران در حال پیگیری است ادامه داد: شرایط سانداکاران عالی است و تالوکاران نیز با انگیزه بسیار بالا تمرین می‌کنند و پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که چقدر به موفقیت دختران ووشو و کوراش در هانگژو امیدوار است؟ گفت: هرچه لازم بود را برای برگزاری مطلوب تمرینات در اختیار تیم‌های ملی قرار دادیم. آنان تمرینات خوبی را سپری می‌کنند و با برگزاری مسابقات انتخابی، به ترکیب اصلی خواهیم رسید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حریفان سختی در ووشو داریم. کشور‌های شرق آسیا واقعا قدرتمند هستند و این مساله را همگان می‌دانند. در کوراش نیز کشورهایی، چون ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، کره‌جنوبی صاحب قدرت هستند. موفقیت در بازی‌های آسیایی به این راحتی‌ها نیست، اما به مدال‌آوری بانوان کوراش و ووشو در این رویداد بسیار امیدوار هستم. قهرمانان ما با تمام توان تلاش می‌کنند و اصلا کم‌کاری نمی‌کنند به همین دلیل یقین دارم در جریان مسابقات نیز بهترین عملکرد را خواهند داشت.

انتهای پبام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *