رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امام جمعه بخش لواسانات: عملکرد دستگاه قضا در برخورد با تصرف اراضی ملی در لواسانات مثبت است

14:12 - 08 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۷۶۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
امام جمعه بخش لواسانات با اشاره به عملکرد مثبت دستگاه قضا در برخورد با تصرف اراضی ملی در لواسانات، گفت: رئیس قوه قضاییه در راستای حل مشکلات مردم، همتی جهادی و انقلابی دارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ایمانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات رئیس قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی، بیان کرد: رئیس دستگاه قضا، مدیری پیگیر و جدی در سامان دهی به مسائل قضایی است.
 
امام جمعه بخش لواسانات با تأکید بر اینکه رئیس قوه قضاییه همتی جهادی و انقلابی در ساماندهی به حوزه قضایی کشور جهت حل مشکات مردم دارد، تصریح کرد: استمرار این نگاه و رویکرد در دستگاه قضا بسیار اهمیت دارد.
 
حجت الاسلام و المسلمین ایمانی با بیان اینکه دیدار‌های مردمی رئیس قوه قضاییه امید در جامعه ایجاد می‌کند، اضافه کرد: سفر‌های استانی رئیس دستگاه قضا، به حل مشکلات قضایی در استان‌ها سرعت می‌دهد.
 
وی برخورد با زمین خواری و تصرف اراضی ملی از سوی قوه قضاییه در لواسانات را مثبت برشمرد و تصریح کرد: دادستان و رئیس دادگستری بخش لواسانات، پیگیر مسائل قضایی بخش هستند و از نحوه فعالیت آن‌ها رضایت داریم.
 
امام جمعه بخش لواسانات با تأکید بر اینکه هر دو هفته یک بار با دادستان، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه بخش لواسانات در راستای پیگیری مطالبات مردمی جلسه تشکیل می‌دهیم، اظهار کرد: هدف حل مشکلات مردم است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *