بازگشت «جواد عزتی» به گیشه سینما همراه با اکران عید فطر

10:10 - 07 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۷۵۱
جواد عزتی بازیگر مطرح این روزهای سینما و شبکه نمایش خانگی با حضور در فیلم سینمایی «مغز استخوان» برای نخستین بار در قالب اکران عید فطر راهی سینماهای کشور خواهد شد و باید دید می تواند بار دیگر دلیلی برای بازگشت مخاطب به سینما باشد یا خیر.

 - جواد عزتی بازیگر مطرح این روزهای سینما و شبکه نمایش خانگی با حضور در فیلم سینمایی «مغز استخوان» برای نخستین بار در قالب اکران عید فطر راهی سینماهای کشور خواهد شد و باید دید می تواند بار دیگر دلیلی برای بازگشت مخاطب به سینما باشد یا خیر.

«مغزِ استخوان» نامِ دومین فیلم سینمایی حمیدرضا قربانی در مقام کارگردان است که با فیلمنامه‌ای از علی زرنگار با مضمونی اجتماعی به تصویر کشیده شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «الان مسئله‌ی شما چیه؟! می‌خواین بگین قانونی نیست؟! یعنی اینجا همه‌چی همیشه قانونی اتفاق می‌افته؟! هممون درستیم؟! هیچکی هیچ غلطی نکرده تا حالا؟!».

بازگشت «جواد عزتی» به گیشه سینما با «مغز استخوان»////////////////////دوشنبه

گروه بازیگران مغز استخوان از بین چهره‌های جوان و شاخص این سال‌های سینما انتخاب شده‌اند. پریناز ایزدیار نقش اصلی را برعهده دارد و مثل همیشه سطح استانداردی را در کار حفظ کرده است. بابک حمیدیان انتخاب اول برای ایفای نقش آدم‌های مهربان کار خود را نه خیلی بهتر و نه خیلی بدتر از قبل ارائه داده است و جواد عزتی نیز در این فیلم سینمایی در زندان به سر می‌برد.

حمیدرضا قربانی کارگردان فیلم سینمایی «مغزِ استخوان» در نشست خبری این فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره ایده فیلمنامه «مغزِ استخوان» گفته بود: به شخصه از قصه «مغزِ استخوان» بسیار راضی هستم، ایده اصلی فیلم توسط علی زرنگار مطرح شد و من هم به دلیل کشش داستان این متن را برای کارگردانی دومین فیلمم انتخاب کردم.

نوید پورفرج با «مغز استخوان» به سینما باز می‌گردد/چالش روزهای کرونایی برای حمیدرضا قربانی

وی درباره بازی نوید پورفرج در فیلم افزود: من نوید را از «مغزهای کوچک زنگ زده» انتخاب کردم، شاید برخی مواقع نزدیکی‌هایی بین دو نقش وجود داشته باشد اما ما سعی کردیم نقاط اشتراک را به کمترین حالت برسانیم و ما سعی کردیم که بازی وی کاملا متفاوت باشد.

قربانی درباره ریتم فیلم تاکید کرد: من در سینماهای مردمی فیلم را دیدم و خوشبختانه همه با فیلم ارتباط برقرار کردند، به نظر من ریتم فیلم مخاطب را تا پایان همراه با فیلم نگه می دارد. از نظر من سینما وقتی موفق است که آینده کاراکترها برای تماشاگر مهم باشد.

علی زرنگار نویسنده فیلمنامه «مغزِ استخوان»  در این نشست خبری در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره پایان بندی فیلم سینمایی «مغزِ استخوان» گفته بود: پایان فیلم به هیچ وجه پایان بندی که ما می خواستیم نبود، پایان این فیلم به هیچ عنوان باز نبود و این پایان با آن چیزی که من در فیلمنامه نوشتم بسیار فرق داشت.

بهروز شعیبی بازیگر این فیلم درباره حضورش در «مغزِ استخوان» گفت: حمیدرضا قربانی دوست صمیمی من است، اولین فیلم مرا حمیدرضا قربانی تدوین کرده و سالها در ارتباط بوده ایم. برای من اولین چیز امنیتم در یک گروه است، تیم تولید مغز استخوان باعث شد تا ندیده احساس امنیت کنم. نقشم در فیلم مغز استخوان نسبت به کارهای قبلی من کاملا متفاوت بود.

نوید پورفرج با «مغز استخوان» به سینما باز می‌گردد/چالش روزهای کرونایی برای حمیدرضا قربانی

نوید پورفرج از دیگر بازیگران فسبم سینمایی «مغز استخوان» است، وی که از بازیگران جوان و فعال سینما طی سالهای گذشته مطرح شده و در آخرین بازی خود در فیلم سینمایی «زالاوا» توانست چهره ویژه ای از خود در عرصه بازیگری به رخ بکشد کار خود را با هومن سیدی و فیلم سینمایی «مغزهای کوچک زنگ زده» آغاز کرد و این روزها با اکران فیلم «مغز استخوان» بار دیگر بر پرده سینما ظاهر می‌شود.

فیلم سینمایی «مغز استخوان» یکی از گزینه های اکران عید فطر است، اکرانی که با وجود سه فیلم «انفرادی»، «لامینور» و مغز استخوان امیدوار است تا بتواند ناکامی گیشه در اکران نوروزی را جبران کند. باید دید که مخاطبان سینما با پایان ماه مبارک رمضان آیا بار دیگر به سالنهای سینما باز خواهند گشت یا خیر. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *