پاکدامن: امیدوارم بازی‌های آسیایی به تعویق نیفتد/ ما سابریست‌ها به تعدد مسابقات عادت داریم

12:27 - 05 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۷۲۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سابریست تیم ملی شمشیربازی ایران گفت: حمایت‌ها تاکنون خوب بوده و از رئیس فدراسیون که همه جوره هوای سابریست‌ها را داشته، تشکر می‌کنم.

علی پاکدامن در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تمرینات و اردوها پیش از حضور در مسابقات پرتعداد در سال جاری اظهار داشت: در حال حاضر از نظر جسمانی وضعیت خوبی دارم. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم تمریناتم را به همین سبک و سیاق و به صورت منظم ادامه دهم تا آمادگی‌ام را برای رقابت‌های پیش رو در حد مطلوب نگه دارم. امیدوارم در مسابقات مادرید و پادووا بتوانم نتایج خوبی بگیرم تا با آمادگی ذهنی و جسمی خوبی در بازی‌های آسیایی حضور داشته باشم.

سابریست تیم ملی شمشیربازی گفت: سال بسیار پرترافیکی پیش رو داریم و باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان، بازی‌های کشورهای اسلامی و در نهایت بازی‌های آسیایی شرکت کنیم، اما ما به این ترافیک و تعدد مسابقات عادت داریم. امیدوارم بتوانیم در تمامی این رقابت‌ها نتایج خوبی کسب کنیم و موفق باشیم. 

وی با تاکید بر حمایت‌های فدراسیون شمشیربازی و سایر مسئولان از اسلحه سابر، خاطرنشان کرد: امیدوارم بازی‌های آسیایی به دلیل اوج گرفتن بیماری کرونا در کشور چین به تعویق نیفتد و طبق زمان‌بندی اعلام شده سر موقع آغاز شود. البته هر اتفاقی رخ دهد و بازی‌های در هر زمانی برگزار شود، سرباز این مملکت هستم و تمام تلاشم برای سربلندی نام کشورم است. حمایت‌ها تاکنون خوب بوده و باید از رئیس فدراسیون که همه جوره هوای سابریست‌ها را داشته، تشکر کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *