ایستادگی تمام قد دستگاه قضایی در کنار تولیدکنندگان و واحد‌های دانش بنیان

15:33 - 04 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۶۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: دستگاه قضایی تمام‌قد در کنار تولیدکنندگان و واحد‌های دانش بنیان ایستاده و مدت‌هاست که وارد میدان حمایت ویژه از صنعتگران اشتغال آفرین شده است.

- طبق اعلام روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی؛ سعید عمرانی با همراه قضات مرتبط با صنعت دادگستری استان در بازدید از شهرک فناوری‌های برتر ماشین سازی مشهد مقدس از برنامه قوه قضائیه برای حمایت از تولیدکنندگان و برخورد با عوامل عقب افتادگی تولید گفت: دستگاه قضایی تمام‌قد در کنار تولیدکنندگان و واحد‌های دانش بنیان ایستاده و مدت‌هاست که وارد میدان حمایت ویژه از صنعتگران شتغال آفرین شده است.

جمعی از تولیدکنندگان و کار آفرینان در مراسمی به نمایندگی واحد‌های صنعتی استان خراسان رضوی در دیدار با معاون دادستان کل کشور در اوایل اردیبهشت «سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» شرکت نمودند و رفع موانع تولید اعم از؛ مشکلات بورسی که باعث تعطیلی واحد‌های فولادی شده، افزایش ناگهانی و قطع برق و گاز، وام، توسعه شهرک‌های صنعتی و ... را از وی خواستار شدند.

معاون قضایی دادستان کل کشور در ادامه نیز از "مجتمع تولیدی نیک صدرا توس"مستقر در شهرک صنعتی ماشین سازی، تولید کننده انواع میلگرد (مقاطع و طویل سبک فولادی) بازدید کرد.

ایستادگی تمام قد دستگاه قضایی در کنار تولیدکنندگان و واحد‌های دانش بنیان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *