مزایده شماره ۲۵۶ اموال منقول اوایل اردیبهشت برگزار می‌شود

11:13 - 04 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۵۴۷
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مزایده اموال منقول این سازمان به شماره ۲۵۶، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در اوایل اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

- طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، مزایده اموال منقول این سازمان به شماره ۲۵۶، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در اوایل اردیبهشت ماه سالجاری برگزار خواهد شد.

برگزاری مزایده و ارایه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت به آدرس eauc.setadiran.ir انجام می‌پذیرد.

طبق این گزارش، ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۶/۰۲/۱۴۰۱ اطلاعات این آگهی در سایت سازمان و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت منتشر می‌شود و آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت، ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۰۲/۱۴۰۱ خواهد بود.

قیمت پیشنهادی متقاضیان می‌بایست بالاتر از قیمت پایه کارشناسی باشد.

بر این اساس بسته پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ روز یک‌شنبه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۱ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شوند؛ حضور متقاضیان در جلسه رمزگشایی پیشنهادات بلامانع است.

ضمناً از آنجائیکه مزایده بصورت اینترنتی می‌باشد رعایت موارد ذیل الزامیست:
۱-شرکت کنندگان در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند.

۲-برگزاری مزایده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس فوق بوده و ارائـه پیشنهاد قیمت نیز از ایـن طـریق صورت می‌پذیرد، لذا تمامی شرکت کنندگان در مزایده می‌توانند از تاریخ فوق الذکر به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه و با استفاده از امضاء الکترونیک، نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

۳-ثبت پشنهاد قیمت در سامانه مذکور حداکثر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴/۰۲/۱۴۰۱ امکان پذیر است.

۴-داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی است.

۵- اطلاعات ریز اقلام ارائه شده در مزایده به آدرس اینترنتی فوق قابل رویت برای متقاضیان محترم است.

۶- بازدید از کالا‌های مطرح شده، در تمامی ایام هفته از ساعت ۸ الی ۱۴ امکانپذیر خواهد بود.

۷- پیشنهاد می‌گردد باتوجه به تنوع کالا‌های مطرح در مزایده، قبل از ارائه پیشنهاد از کالای مورد نظر بازدید بعمل آید.

۸- پیشنهاد‌های ثبت شده در سامانه مزایده الکترونیک رأس ساعت ۱۰ روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۲/۱۴۰۱ در محل سازمان مرکزی، رمزگشایی و در همان روز نیز برندگان مزایده اعلام می‌شود.

۹- شرکت کنندگان در مزایده در صورت ثبت پیشنهاد و درخواست انصراف، می‌توانند صرفا گزینه انصراف در سیستم را تا ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۷/۰۲/۱۴۰۱ انتخاب و ثبت کنند.
لازم به توضیح است اعلام انصراف بصورت سیستمی بوده و بدون مراجعه به ادارات استان، با انتخاب گزینه انصراف، ثبت درخواست انصراف امکان پذیرمی‌باشد.

۱۰- متقـاضیان محترم می‌توانند جـهت دریـافت اطلاعات بیشتر به منـظور شرکت در مزایده الکترونیک و رویت شماره تلفن و آدرس مدیریت‌های استانی به نشانی www.tamliki.ir مراجعه کنند.

متقاضیان محترم در صورت تمایل به ارائه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت می‌توانند با سیستم ارتباط گویای سازمان به شماره تلفن ۲۷۶۵۲۱۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *