رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورعابدینی: امیر آقایی تاثیر بسیاری در ایفای نقشم در فیلم «بی مادر» داشت

13:00 - 04 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۴۷۳
بازیگر فیلم «بی مادر» گفت: انصافا وجود امیر آقایی باعث شد تا بتوانم از لحاظ حسی و روحی به نقش نزدیک شده و از سویی بتوانم در جریان داستان فیلمنامه و اتمسفر اثر قرار گیرم،

پردیس پورعابدینی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون همکاری با «سید مرتضی فاطمی» در فیلم سینمایی «بی مادر» گفت: برای من مرتضی فاطمی یک کارگردان کار اولی نبود، از همان روز اول که با وی ملاقات کردم فهمیدم که قرار است پروژه بی نظیری را تجربه کنم و متوجه شدم که وی به شدت به کار خود مسلط است. 

وی در همین رابطه ادامه داد: از سویی خوانش فیلمنامه از همان ابتدا برایم جذاب بود و هر چه جلوتر می‌رفتم داستان مرا بیشتر با خود همراه می کرد، از سویی همکاری با علی اوجی نیز یکی از نقاط مثبت فیلم سینمایی «بی مادر» بود و به عنوان تهیه کننده فضایی بسیار آرام را برای گروه ایجاد کرده بود.

پورعابدینی در همین راستا تاکید کرد: وجود عوامل حرفه ای و گروه پشت صحنه درجه یک باعث شد تا از همان روز اولی که اثر به من پیشنهاد شد به موفقیت این کار مطمئن شوم. 

بازیگر فیلم سینمایی «بی مادر» درباره ایفای نقش مادر و چالشهای آن اضافه کرد: همه ما بانوان جوهر مادرانه ای در درون خودمان داریم، ما زنها خواه و ناخواه در بعضی مواقع با این جوهر مادرانه آشنا می شویم، این درباره من هم که تجربه مادر بودن را در جهان واقعی ندارم اینگونه بود. 

وی در همین رابطه تصریح کرد: وقتی در شرایطی از فیلمنامه قرار گرفتم که یک عزیز را در آستانه از دست دادن داشتم این جوهر مادرانه و این احساس پاک را به خوبی در تمام وجودم پیدا کردم و همین باعث شد با وجود اینکه تجربه مادر بودن را ندارم اما با نقش احساس نزدیکی کنم. 

پورعابدینی درباره تجربه همکاری با امیر آقایی در فیلم سینمایی «بی مادر» تاکید کرد: من پیشتر هم با وی همکاری داشتم و این همکاری دومم با امیر آقایی محسوب می شد، با توجه به سخت بودن نقش و چالش های فراوانی که برای من به همراه داشت امیر آقایی از همان روز اول به من گفت که در تمامی زمینه ها در رسیدن به این نقش مرا یاری می کند.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: انصافا وجود امیر آقایی باعث شد تا بتوانم از لحاظ حسی و روحی به نقش نزدیک شده و از سویی بتوانم در جریان داستان فیلمنامه و اتمسفر اثر قرار گیرم، بدون شک اگر وی در این پروژه من را یاری نمی کرد تا همین حد هم نمی توانستم با کاراکتر و مخاطب ارتباط برقرار نمایم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *