رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

احکام اعضای هیات مدیره مرکز وکلا و کارشناسان دادگستری مازندران اعطا شد

13:38 - 03 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۴۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیین اعطای احکام اعضای هیات مدیره مرکز وکلا و کارشناسان دادگستری مازندران با حضور معاون منابع انسانی و امور. فرهنگی دادگستری استان مازندران برگزار شد.
- احمدی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران در مراسم اعطای احکام اعضای هیات مدیره مرکز وکلا و کارشناسان دادگستری مازندران گفت: براساس دستورالعمل تشکیلات و انتخابات شورا‌های عالی و مراکز استانی وکلا و کارشناسان رسمی، مراکز استانی به عنوان نهاد حرفه‌ای عهده دار خدمات عمومی، دارای شخصیت حقوقی مستقل، غیردولتی و غیرانتفاعی بوده و تحت نظارت مرکز به منظور تمشیت امور وکلا و کارشناسان رسمی مرکز و با هدف ارائه خدمات شایسته به مردم، دستگاه قضایی، ادارات، نهاد‌ها و اعضای وکیل و کارشناس به تفکیک در مرکز هر استان تشکیل می‌شود.

وی افزود:جلسه تعیین سمت هیات مدیره مرکز به استناد ماده ۱۵ دستورالعمل تشکیلات و انتخابات شورا‌های عالی و مراکز استانی وکلا و کارشناسان رسمی برگزار و اعضای منتخب امروز احکام خود را دریافت می‌کنند.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران ادامه داد: توقع ما این است باتلاش ونظارت اعضای هیات مدیره ونظارت برعملکرد وکلا و کارشناسان؛ دادگستری استان را در تحقق عدالت یاری کنند. وظایف هیات مدیره از قبیل معرفی و تعیین وکیل تسخیری، معاضدتی وکارشناس معاضدتی و ارایه خدمات شایسته و آسان به مردم و دسترسی آسان به وکیل و کارشناس برای نیز حایز اهمیت است تا مجموعه قضایی استان را در کاهش اطاله دادرسی کمک کنند.

در این نشست احکام اعضای هیات مدیره مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری استان مازندران که در انتخابات برگزار شده حائز رای اکثریت شرکت کنندگان شدند، از سوی احمدی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری مازندران اعطاء شد و اعضاء منتخب نیز فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

برچسب ها: مازندران احکام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *