با ورود دادستانی تاکستان قزوین و رفع موانع تولید یاتاقان بوش زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر فراهم شد

11:02 - 03 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۳۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر عامل کارخانه یاتاقان بوش با بیان اینکه با ورود دادستانی تاکستان قزوین به رفع موانع تولید این کارخانه ۴۰۰ نفر جذب کرده است، گفت: با رفع مشکلات، تولید کارخانه ۷برابر شد.
میرصمد قریشی مدیرعامل کارخانه یاتاقان بوش درگفت‌وگو با میزان با بیان اینکه با ورود دادستانی تاکستان به رفع موانع تولید زمینه جذب و اشتغال ۴۰۰ نفر در این کارخانه فراهم شد، تاکید کرد: در صورت مرتفع نشدن این مشکلات، روند تولید در این کارخانه با مشکلاتی مواجه می‌شد.

وی با بیان اینکه این کارخانه در زمینه تولید یاتاقان فعالیت دارد، اظهار کرد: با رفع موانع تولید این کارخانه علاوه بر جذب نیروی کار جدید، زمینه افزایش تولید با روند رو به رشدی همراه شد به طوری که شاهد رشد ۷ برابری تولید بودیم.

مدیر عامل کارخانه یاتاقان بوش با تاکید بر این که در راه تولید از ۲ شرکت دانش بنیان نیز بهره گرفته ایم، گفت: در حال حاضر مشکلی در زمینه اختصاص زمینی که خریداری و وجه آن پرداخت شده، اما تحویل گرفته نشده است وجود دارد که در صورت رفع این مشکل ۲۵۰ نفر دیگر نیز مشغول به کار خواهند شد.
 
وی در ادامه ضمن قدردانی از قوه قضاییه و با تاکید بر اینکه حمایت دستگاه قضایی از صنعتگران و تولیدگران باعث دلگرمی آنان است،اظهار کرد:تمام توان مان را بکار گرفته ایم در صورت رفع مشکلات باقی مانده در زمینه مواد اولیه تولیداتمان به خودکفایی برسیم و ضمن جلو گیری از خروج سالانه ۲۰میلیون ارز از کشور ۱۵میلیون ارزآوری داشته باشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *