رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان: یک مادر محکوم مالی در پویش زندان جای مادران نیست از زندان رها شد

18:44 - 02 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۳۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در راستای پویش زندان جای مادران نیست یک مادر محکوم مالی از بند زندان رها و به آغوش خانواده خود بازگشت.

- علیرضا باوی، رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در راستای پویش زندان جای مادران نیست و به حرمت علی می‌بخشم، قاضی و اعضای شعبه ۳ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز و همچنین ستاد صبر استان توانستند در ایام شب‌های قدر، یک مادر محکوم مالی را از بند زندان رها و به آغوش خانواده خود بازگردانند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان پیرامون این پرونده اظهار داشت: یک مادر که دارای ۲ فرزند، بدلیل ناتوانی در پرداخت و تعهدات مالی، پس از طی مراحل قانونی محکوم به حبس شدند و در آبان ماه ۱۳۹۹ روانه زندان می‌شود.

وی در ادامه افزود: این مادر چندین پرونده بدهی مالی در شعبه ۳ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز دارد که با تلاش، کوشش و پیگیری مستمر قاضی و اعضای این شعبه با استفاده از ظرفیت ستاد صبر استان و برگزاری چندین جلسه با طلبکاران او، خوشبختانه تلاش این عزیزان به ثمر نشست و تعدادی از طلبکاران از حق و حقوق خود گذشت کردند و عده‌ای هم مبالغ کمتری دریافت کردند و از شکایت‌های خود صرف نظر و رضایت دادند.

باوی خاطر نشان کرد: در راستای پویش زندان جای مادران نیست و به حرمت علی می‌بخشم این خانم در ایام شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر پس از یکسال و ۶ ماه از زندان رهایی یافت و به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در طول این مدت قاضی و اعضای شعبه ۳ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز همکاری بسیار خوبی با وی داشتند که جا دارد از این عزیزان بابت حل و فصل این موضوع تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: یکی از سیاست‌ها و اهداف خداپسندانه مرکز توسعه حل اختلاف، صلح و سازش پرونده‌ها با موضوعات مختلف با استفاده از ظرفیت‌های مختلف از جمله ستاد مردمی صبر است که معاونت توسعه حل اختلاف خوزستان در این زمینه پرونده‌های زیاد و مختلفی را منتهی به صلح و سازش کرد و امیدواریم در سال ۱۴۰۱ صلح و سازش در پرونده‌ها توسعه و گسترش پیدا کند.


برچسب ها: محکوم مالی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *