دادستان جدید شهرستان جویبار معارفه شد

14:18 - 01 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۲۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و دادستان مرکز استان ومسئولان محلی؛ دادستان جدید جویبار معارفه شد.
-در مراسمی با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان مازندران، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و دادستان مرکز استان ومسئولان محلی؛ دادستان جدید جویبار معارفه شد.
 
 معاون منابع انسانی دادگستری استان مازندران با بیان اینکه مهم‌ترین فلسلفه تشکیل دستگاه قضایی اجرای عدالت است، بیان کرد: مراجعان دستگاه قضایی توقع احقاق حق و اجرای عدالت دارند و در دوره تحول و تعالی، خدمت رسانی به مردم در دستگاه قضایی مستلزم کار و تلاش جهادی و بهره گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود و اصلاح نواقص و کاستی‌هاست.

سید ناصر احمدی بر تکریم ارباب رجوع و ارتقاء خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و گفت: رفتار قضات و کارکنان اداری باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس امنیت کنند و ارزش‌های انسانی مردم حفظ شود.
معاون منابع انسانی دادگستری استان مازندران نظارت و کنترل اثربخش و مداوم بر فرآیند رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرا، تقویت نظارت بر فعالیت ضابطان و اجرای به موقع احکام را از سیاست‌های مهم دستگاه قضایی نام برد و اظهار کرد: این سیاست‌ها، در جلسات مختلف توسط رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان بیان و براجرای آن تاکید می‌شود، براین اساس همه باید در جهت ارتقای سلامت دستگاه قضائی، کاهش مراجعات مردمی، کاهش زمان رسیدگی و جلوگیری از اطاله دادرسی، نظارت و پیگیری احیای حقوق عامه، سیاست‎های تاکیدی را مورد توجه قرار داده و دراجرای آن همه مساعی و تلاش خود را صرف کنیم.

احمدی با اشاره به پایبندی خاص مردم جویبار به فرهنگ اسلامی براستفاده حداکثری از ظرفیت معتمدان محلی و سازمان‌های مردم نهاد در جهت گسترش صلح و سازش و کاهش تعداد پرونده‌های دادگستری تاکید کرد.

وی خواستارهمکاری و همراهی تمام مسئولان در راستای خدمت‌گزاری هرچه بهتر به مردم، ارتقای سطح امنیت و جلب رضایت مردم شهرستان شد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و خدمات سید محمد قنبری دازمیری دادستان سابق شهرستان جویبار تقدیر و نظافتی المشیری به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *