رئیس قوه قضاییه در مراسم احیای شب قدر در یکی از مساجد تهران حضور یافت

13:21 - 01 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۲۳۴
رئیس قوه قضاییه مراسم احیای نخستین شب از لیالی قدر را در کنار مردم در یکی از مساجد تهران در شهرک شهید محلاتی به جا آورد.

- تسنیم نوشت: همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، نخستین شب از لیالی پرفیض قدر و شب ضربت خوردن مولای متقیان علی (ع)، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در یکی از مساجد تهران حضور یافت و در کنار مردم آیین‌های احیا و عزاداری را به جا آورد.

گفتنی است؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی‌اژه‌ای در جلسه شورای عالی قوه قضاییه روز دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ به تمام مسئولان قضائی برای حضور در مساجد و انجام ملاقات با مردم برای رفع مسائل حقوقی آن‌ها فرمان داده بود. رئیس قوه قضاییه در حضور در مساجد برای ارتباط نزدیک و چهره به چهره با مردم برای دستیابی به قوه قضاییه مردمی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، اهتمام ویژه‌ای دارد.

همچنین روز گذشته، اصغر جهانگیر، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه نماز جماعت ظهر را در همین راستا، همراه با جمعی از نمازگاران در مسجد جامع حضرت، ولی عصر (عج) خانی‌آباد نو، در جنوب غرب تهران به جا آورد.

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *