تسریع در ترخیص کالا‌های اساسی در گمرک و انبار‌های اموال تملیکی استان خوزستان/ دهقانی: تاخیر در ترخیص کالا‌ها موجب ضربه زدن به چرخه تولید می‌شود

12:43 - 01 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۲۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به اهمیت سلامت کالا‌های اساسی، بر تسریع در ترخیص این کالا‌ها از گمرک و تعیین تکلیف انبار‌های اموال تملیکی در استان تاکید کرد.
- علی دهقانی در دیدار با جمعی از مدیران اقتصادی استان خوزستان، بیان کرد: دستگاه قضایی خوزستان به همراه تمامی دادستان‌های سراسر استان آمادگی دارند تا در چارچوب قانون هرگونه موانع اقتصادی موجود را شناسایی و با صدور دستورات قضایی لازم این موانع را مرتفع کنند.

وی افزود: تاخیر در ترخیص کالا‌ها چه در گمرک و چه آن‌هایی که در انبار‌های اموال تملیکی هستند، موجب فساد احتمالی کالا‌ها و ضربه زدن به چرخه تولید می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان تصریح کرد: اغلب این کالا‌ها مایحتاج عمومی مردم است که اگر چرخه ورود آن به کشور متوقف یا با اختلال مواجه شود، بر قیمت‌ها تاثیر گذاشته و زمینه احتکار کالا‌های مشابه در کشور را فراهم می‌کند.

وی افزود: هر کالایی نیز که شرایط مصرف ندارد، باید از این چرخه جدا و مرجوع یا معدوم شود تا آسیبی به سلامت مردم وارد نشود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *