رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

واکنش مدیرعامل نساجی به انتقال میزبانی فینال جام حذفی از تبریز به تهران

12:22 - 01 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۲۲۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به تغییر محل برگزاری فینال جام حذفی از ورزشگاه یادگار امام تبریز به استادیوم آزادی واکنش ئنشان داد.

- ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با سایت باشگاه نساجی مازندران درمورد تغییر محل برگزاری فینال جام حذفی از ورزشگاه یادگار امام تبریز به استادیوم آزادی صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بعد از پایان بازی مقابل مس حدادیان مالک باشگاه بلافاصله پیگیر این موضوع شدند و از روز گذشته نیز با حضور در سازمان لیگ خواسته باشگاه و هواداران را به‌طور رسمی مطرح کردیم و خدا را شاکریم مسئولان امر صدای هواداران هر دو تیم را شنیدند.

*از همه مسئولان امر در مازندران، سیدمحمود حسینی‌پورحسن رنگرز، مدیرکل ورزش و جوانان، نمایندگان محترم و دیگر مدیران ذی‌ربط جا دارد تقدیر به‌عمل آوریم که خواسته به‌حق باشگاه و هواداران عزیز را پیگیری کردند و جامه عمل پوشاندند.

*همان‌طور که حدادیان اشاره داشت، امروز نساجی عامل وحدت مازندران شده است‌. در ادامه نیز مشاهده کردیم نتیجه همدلی و همصدایی مردم و مسئولان، منجر به تحقق خواسته همگانی شد.

*از امروز همه مسئولان استانی باید پای کار بیایند تا شرایط عزیمت هواداران به تهران تسهیل شود و باز هم شاهد حضور باشکوه هواداران پرشورمان در ورزشگاه آزادی باشیم. انشاالله روز ۷ اردیبهشت جام قهرمانی را تقدیم کنیم به مردم شریف شمال ایران و مازندران که شایسته بهترین‌ها هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *