رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم استفاده مجموعه‌های تولیدی از نظرات کارشناسان نخبه در حوزه دانش بنیان/ حجت الاسلام و المسلمین جعفری: دستگاه قضایی همه‌جانبه از صنعت و تولید حمایت می‌کند

12:26 - 01 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۲۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مجموعه‌های تولیدی و صنعتی قبل از هرگونه اقدام یا احداث و راه اندازی واحد‌های خود از نظارت‌های کارشناسان و نخبگان حوزه دانش بنیانی بهره‌مند شوند.
رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و جمعی از مسئولان قضایی و اداری استان اصفهان از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان بازدید کردند.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری در حاشیه این بازدید، بیان کرد: در سال‌های گذشته به دلیل فقدان دانش بنیانی در مسیر تولید و صنعت متحمل خسارات و زیان‌های بسیاری شده‌ایم و بر همین اساس مقام معظم رهبری (مد ظله) امسال را با این نام نامگذاری کردند و بی شک دانش بنیانی باعث ایمن سازی مجموعه‌های تولیدی شده و اطمینان خاطری نیز برای صاحب صنایع و تولیدکنندگان به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مجموعه‌های تولیدی و صنعتی قبل از هرگونه اقدام یا احداث و راه اندازی واحد‌های خود از مشورت یا نظارت‌های کارشناسان و نخبگان حوزه دانش بنیانی بهره‌مند شوند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: اشتغال و کارآفرینی که از این طریق حاصل می‌شود، پایدار و باعث ثبات و اطمینان بخشی در امر تولید می‌شود.
وی با اشاره به اینکه استان اصفهان به عنوان قطب صنعتی کشور از سرمایه‌های عظیم و ارزشمند علمی، فنی و صنعتی برخوردار است، گفت: در برنامه ریزی‌های مدیریتی استان در سال جدید اولویت اول مبحث دانش بنیانی تولید و صنعت خواهد بود و امیدواریم به دور از شعارزدگی و نمایش به صورت جدی اقدامات عملی صورت پذیرد و دستگاه قضایی نیز مانند قبل که حمایت همه جانبه از صنعت و تولید را در دستور کار داشته، با این اولویت با برگزاری جلسات و نشست‌های مشترک با صاحبان صنایع و کارشناسان و متخصصان حوزه دانش بنیان، این حمایت قضایی را ادامه داده و ضامن اجرا و رفع موانع تولید در این مسیر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری نقش اصحاب رسانه را در این مسیر مؤثر دانست و تاکید کرد: اصحاب رسانه، مطبوعات، رسانه ملی و فضای مجازی با بهره گیری از همه ظرفیت‌های خود تبلیغ محصولات دانش بنیان را برای مردم و عموم فرهنگ سازی کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *