رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار تدارکاتی ایران با برزیل و آرژانتین روی هوا!

0:01 - 01 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۸۰۹۱۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با توجه به برگزاری دیدار دوستانه برزیل و آرژانتین در استرالیا به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی ایران برای بازی با این دو تیم منتفی باشد.

- در حالی که پیش از این حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال از برگزاری ۶ بازی دوستانه برای تیم ملی فوتبال در راه آماده‌سازی جام جهانی و دیدار با یکی از تیم‌های آرژانتین یا برزیل خبر داده بود، اما به نظر می‌رسد برگزاری این دیدار امکان پذیر نخواهد بود.

پیش از این نیز حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال درباره برگزاری بازی دوستانه با آرژانتین و برزیل گفته بود: دیدار برزیل و آرژانتین قرار است در قطر برگزار شود. فدراسیون فوتبال و دوستان ما تلاش می‌کنند اگر بازی دو تیم در قطر برگزار شد ما هم بتوانیم یک دیدار با برزیل یا آرژانتین در این کشور انجام بدهیم. امیدوارم مکاتبات فدراسیون فوتبال جواب مثبت بدهد.

اما با اعلام یکی از رسانه‌های خارجی قرار است این دیدار در استرالیا برگزار شود که نشان از لغو دیدار تدارکاتی با ایران دارد. اسپورت در اینخصوص نوشت: تیم‌های فوتبال برزیل و آرژانتین از مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر هستند. این دو تیم سرشناس و پر طرفدار دیدار خود را در مسابقات انتخابی جام جهانی که اکنون یک دیدار تشریفاتی است ۱۱ ژوئن در استرالیا برگزار خواهند کرد.

با این حساب به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران برای انجام دیدار دوستانه با برزیل و آرژانتین در قطر عملاً شدنی نیست مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ دهد و سفر به قطر در برنامه این تیم‌ها در زمانی که ایران نیز در این کشور حضور دارد، قرار گیرد.

تیم فوتبال کشورمان در گروه دوم این رقابت‌ها با انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف اسکاتلند، اوکراین و ولز همگروه است که تیم ملی ایران در روز افتتاحیه جام‌جهانی ۲۰۲۲ مقابل انگلیس قرار می‌گیرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *