رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

۶۳ زندانی در استان آذربایجان غربی با کمک خیران و ارفاقات قانونی آزاد شدند

16:29 - 31 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۹۱۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم آزادی ۶۳ زندانی جرایم غیر عمد در آستانه شب‌های قدر با حضور رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی برگزار شد.
- مراسم آزادی ۶۳ زندانی در آستانه شب‌های قدر با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.
 
ناصر عتباتی در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن شب‌های قدر و نزول قرآن کریم گفت: تمامی ما انسان‌ها در بند هستیم و هر کسی درون خود زندانی دارد و انشالله خداوند کمک کند که این زندان را بشکنیم و بتوانیم از بند هوای نفس و شر شیاطین در امان باشیم.

عتباتی ادامه داد: در این ایام به همت خیرین و مردم نیک سیرت و نیک اندیش استان شاهد اوج بروز و نمود نوع دوستی و نگاه عاطفانه مردم به انسان‌هایی که گرفتار و زندانی بودند، بودیم که در جای جای این استان با برگزاری جشن‌های گلریزان کمک‌های قابل توجهی جمع آوری شده که طی این سال‌ها بی نظیر بود و نشان داد مردم پای کار هستند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی افزود: امروز در این مراسم تعداد ۶۳ نفر در سطح استان با کمک خیرین و تعدادی بر اساس تصمیمات قضایی آزاد می‌شوند که همگی استحقاق کمک و آزادی را داشتند و قطعاً دعای این افراد و خانواده‌های آن‌ها خصوصاً در این شب‌های عزیز ذخیره دنیا و آخرت بانیان امر خواهد بود.

عتباتی خطاب به آزادشدگان گفت: توجه داشته باشید که در چه ایامی و در آستانه شب‌های قدر و شهادت مولا و مقتدای انسان‌های آزاده از بند آزاد می‌شوید و انتظار می‌رود که رفتار و تعاملات و حرکاتتان بر مدار قانون باشد و به گونه‌ای باشد که شاهد بازگشت به زندان نباشیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *