رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف بزرگترین انبار اورجینال‌های تقلبی در فضای مجازی

12:22 - 31 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۹۰۶۲
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف یک انبار بزرگ مواد اولیه روغنی تقلبی ۱۰۰ میلیارد ریالی در منطقه کهریزک خبر داد.

- بنا بر اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار کرد: کارشناسان این پلیس در پی رصد و پایش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی آگهی‌هایی تحت عنوان فروش روغن‌های گران قیمت برند‌های معروف خارجی مخصوص پوست و مو و دارو‌های پزشکی نظیر امگا ۳، روغن آرگان و ... مشاهده کردند که بنابر گزارشات واصله احتمال تقلبی و فاسد بودن آنهاوجود داشت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پایتخت اقدامات ویژه خود را آغاز کردند و با بهره گیری از روش‌های فنی و علمی و با تکمیل شدن تحقیقات و پیگیری سرنخ‌های بدست آمده در فضای مجازی و مشخص شدن موقعیت مکانی آن در منطقه جنوب تهران پس از تشریفات قضایی تیمی از ماموران این پلیس به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به محل مورد نظر اعزام و طی یک عملیات پلیسی انبار مورد نظر در کنترل پلیس قرار گرفت و ۴ نفر متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که مجرمین در این انبار به مساحت حدود ۳۰۰۰ متر مربع روغن‌های خوراکی فاسد و غیرقابل استفاده را با مواد اولیه نامشخص ترکیب کرده و با بسته بندی و چاپ لیبل اصالت متعلق به برند‌های خارجی معتبر پوست و مو و زیبایی تحت عنوان دارو‌های پزشکی نظیر امگا ۳، روغن آرگان و... در شرایطی بسیار نامطلوب و کاملا غیربهداشتی و غیر استاندارد نگهداری می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه این افراد قصد توزیع این محصولات تقلبی را در سطح وسیعی در تهران بزرگ داشتند خاطرنشان کرد: با اقدام به موقع پلیس تمامی اعضای این باند قبل از هرگونه اقدام دستگیر و از این انبار بیش از ۸ هزار لیتر انواع روغن‌های غیرقابل استفاده، بیش از هفت تن پودر مواد اولیه تولیدی با محتوای نامشخص، دستگاه چاپ لیبل و تعداد زیادی لیبل چاپ شده برند‌های خارجی کشف گردید.

سرهنگ گودرزی افزود: پلیس فتا با رصد‌های مستمر و شبانه روزی خود در فضای مجازی با کسانی در این فضا اقدام به فروش این گونه اقلام کنند، مطابق قانون برخورد خواهد کرد.


برچسب ها: پلیس پلیس فتا

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *